- Waardering
- 8.521
Plastic wordt alleen maar meer waard
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plastic wordt alleen maar meer waard
Chapeau voor de kleine 💪🏻Project plinten geregeld is het tapijt weer te kort 🤷♂️
![]()
Is dat die vakman die je plinten eerst deed?Project plinten geregeld is het tapijt weer te kort 🤷♂️
![]()
Hoe kan dit?In de gemiddelde buurtapp wordt nog meer gepost dan op DBB...
Door het gedrag van @Kathlinoo en haar kompanen de laatste jaren denk ik
Omdat het een pluris buurt is waarin van alles gebeurd en hier de meeste mensen weinig posten omdat ze niks zinnigs te melden hebben??
De meesten trainen ook niet eens- of serieus😝Omdat het een pluris buurt is waarin van alles gebeurd en hier de meeste mensen weinig posten omdat ze niks zinnigs te melden hebben??
![]()
Tsja en gekste wat ik zag was iemand die dagelijks aan de 5 liter melk zat hier.
Als er geen sfeer hangt kan er ook geen negatieve sfeer zijn..Ik denk erover een moppentopic te starten om terug wat leven in de brouwerij te brengen.
Er hangt hier nu wel een veel minder negatieve sfeer dan de vorige jaren.
Dat is toch genoeg, anders ben je hier veel teveel mee bezig.Als er geen sfeer hangt kan er ook geen negatieve sfeer zijn..
Ik kom af en toe eens kijken doorheen de werkdag, en als ik uren later terugkom heb ik misschien een bericht of 5 gemist.
Ik merk dat jij een meerwaarde bent voor het forum inderdaad.Dat is toch genoeg, anders ben je hier veel teveel mee bezig.
Is 40 nieuwe berichten met screenshots van chats op een datingapp een meerwaarde?
En de andere 30 nieuwe berichten waren dan anderen bashen.
Sarcasme is je onbekend