- Waardering
- 3.633
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 17%
neen, maar ik kan wel tegen een stootje...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neen, maar ik kan wel tegen een stootje...
Daarnet klaagde je nog over een negatieve sfeer, dus zo goed tegen een stootje kan je blijkbaar toch niet..
Dat was geen klagen, ik deed toen gewoon vrolijk mee. Ik pas me aan aan de sfeer van het forum.. :-)Daarnet klaagde je nog over een negatieve sfeer, dus zo goed tegen een stootje kan je blijkbaar toch niet..
Dat vind je zelf niet nogal hypocriet dan?Dat was geen klagen, ik deed toen gewoon vrolijk mee. Ik pas me aan aan de sfeer van het forum.. :-)
En als het me te hard ergert ben ik er gewoon even tussenuit... Je kan gewoon voor een bepaalde tijd een ban vragen.
Neen, dit is internet niet het echte leven.
Dus een kleine p**mel heb je ook al. Duidelijk.Ik kan alles verdragen, behalve dat iemand die anabolen gebruikt lacht met mijn fysiek...
Van ieder ander kan ik dat hebben.
Neen, dit is internet niet het echte leven.
En tegen diegenen die bashen ga ik in ook...
Nooit een account gehad. In de periode van m'n eerste kuur wel wat zitten meelezen en informatie gezocht, maar dat is ondertussen ook reeds ettelijke jaren geleden.HAHAHAHAHA geweldig gevoel voor humor hebt u
U bent lid sinds 23 augustus zie ik, welk account had u eerst ?
ok, waarom zoekt u dan al direct ruzie? Dat is raar...Nooit een account gehad. In de periode van m'n eerste kuur wel wat zitten meelezen en informatie gezocht, maar dat is ondertussen ook reeds ettelijke jaren geleden.
Ruzie? Jij kon toch tegen een stootje?
Je bent wel snel op je kleine pikkie getrapt als je denkt dat ik ruzie zoek.Natuurlijk, ik ben toch ook niet kwaad. Dit is gewoon een vraag.

Nou leuk dat je terug bent, welkom !Nooit een account gehad. In de periode van m'n eerste kuur wel wat zitten meelezen en informatie gezocht, maar dat is ondertussen ook reeds ettelijke jaren geleden.
Dankjewel!
Hoe kan u dat weten, u kent mij niet ?@Oom Oli Verspreid heel veel nep verhalen op het forum.
Ik kom niet uit een ei chef
Dus u denkt dat ik op sportief gebied een koekenbakker ben ?
Nee hoor hardlopen kan je prima Olivier.Dus u denkt dat ik op sportief gebied een koekenbakker ben ?