Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is koud, ik zit thuis ... moet nog winkelen.. dus eerst maar eens dragonball z kijken
heb 9 seizoenen...Nee die 'stukjes uit m'n leven' ofzo, waar ging jij de fout in dan?
.Ben toch benieuwd hoe ik dat gedaan heb.Je hebt me aangestoken dan, ik werd net wakker met enorme keelpijn, oren verstopt, neus vol en hele tijd hoesten.

Via computer. Cool

Dan heb je nog heel wat te gaan, ik ben bij 265 ofzo kn dat? In ieder geval t einden van DBZ

Dit dus.
Hopelijk oud zodat het niet lang meer duurd voordat je STERFT!
?
Stront niezen?
Vind je ineens al minder aantrekkelijk 
vroeger vaak meerdere malen in het jaar ziek. Eenmaal wel lichte verkoudheid gehad maar direct 3g vit C en snotneus was binnen 12u volledig weg
Stront niezen?Vind je ineens al minder aantrekkelijk
Ik ben al niet meer ziek geweest sinds ik veel sport (bijna 1,5 jaar)vroeger vaak meerdere malen in het jaar ziek. Eenmaal wel lichte verkoudheid gehad maar direct 3g vit C en snotneus was binnen 12u volledig weg
![]()
Sporten terwijl je ziek / halfziek bent lijkt me nu ook wee niet aan te radenBegin van de week 3 dagen slecht in orde geweest, elke avond gaan sporten... vanmorgen opgestaan met niets meer aan de hand ...
. Sporten is wel super preventief, goed eten natuurlijk ook