MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nog steeds stront verkouden.bah.

Het is koud, ik zit thuis ... moet nog winkelen.. dus eerst maar eens dragonball z kijken

Nee die 'stukjes uit m'n leven' ofzo, waar ging jij de fout in dan?

Ohja, bij die ging ik ook de mist in :P.
Ik had bij dat topic van die jongen zijn moeder die dood ging aan kanker iets ongepasts neergezet in een spoiler van did not read.

Dat m'n truffle trip niet helemaal aanslaat als de vorige keer ... jammer ..

Hopelijk oud zodat het niet lang meer duurd voordat je STERFT!

Nog steeds stront verkouden.bah.
Stront niezen?:eek: Vind je ineens al minder aantrekkelijk :eek!:
Ik ben al niet meer ziek geweest sinds ik veel sport (bijna 1,5 jaar) :D vroeger vaak meerdere malen in het jaar ziek. Eenmaal wel lichte verkoudheid gehad maar direct 3g vit C en snotneus was binnen 12u volledig weg:cool:

Stront niezen?:eek: Vind je ineens al minder aantrekkelijk :eek!:
Ik ben al niet meer ziek geweest sinds ik veel sport (bijna 1,5 jaar) :D vroeger vaak meerdere malen in het jaar ziek. Eenmaal wel lichte verkoudheid gehad maar direct 3g vit C en snotneus was binnen 12u volledig weg:cool:

Begin van de week 3 dagen slecht in orde geweest, elke avond gaan sporten... vanmorgen opgestaan met niets meer aan de hand ...

Begin van de week 3 dagen slecht in orde geweest, elke avond gaan sporten... vanmorgen opgestaan met niets meer aan de hand ...
Sporten terwijl je ziek / halfziek bent lijkt me nu ook wee niet aan te raden :p. Sporten is wel super preventief, goed eten natuurlijk ook:)

Terug
Naar boven