AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Midden in de nacht wakker geworden met last van maagzuur, daarna weer naar bed gegaan met een kots smaak en geur in me neus, en een brandende keel. :o

K*t nacht dus.

heb denk ik keelontsteking hoop niet dat het pheiffer is -_- dan ben ik pas echt screwed

• Topic Starter Topic Starter
toen ik mijn tanden aan het poetsen was en over een tand ging met de tandenborsten voelde ik een kei erge pijn alsof ik die tandenborstel in een diepe vleeswond duw..ik spouw dat spul uit helemaal rood, spoel mijn mond ff, ook helemaal rood.
En dan zie ik in de spiegel wat bloed langs mijn tanden af sijpelen.

En ik poetste niet eens hard :(

ken tog nie goed zijn?

zit weer met mn verdomde EX in mn hoofd... Alle lol van mn dag vloeit zo ineens weg

-_-

• Topic Starter Topic Starter
Rode kaart wegens helemaal niets :(

Buikpijn :mad:

Die lijstjes van een pagina terug... volgens mij ben ik een borderliner met ADHD :roflol: teringjezus wat scoor ik hoog.

ontopic:
vanacht een TOP nacht gehad, bob geweest maar dat mocht de pret niet drukken. 4.15 op bed.. om 5.50 was ik nog klaar wakker, echt heel vreemd. Schoten constant gedachten door mn hoofd en liedjes en ik zag situaties voor me.. erg apart.

Toen 3 melatoninepillen gepakt, en geslapen tot 14.45

Net op Hyves een chick ontmoet, met haar beetje gepraat. Leuke meid :)

Blijkt dat die gore trut een vriend heeft. :fuu:

Ik moet al de hele week godsgruwelijk hard schijten, echt 5/6 keer per dag. Kom net van de wc af en nu moet ik weer. ****ing bulk!

Terug
Naar boven