AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• Topic Starter Topic Starter
DBB-knokploeg? :)

Of ik kan ook vragen of Skinnie eventjes langs hem wilt gaan hehe

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

lol son waarom verander je je post? :P
ik was ff vergeten dat jij een geile chick was, die vriend zal een trio niet erg vinden

Godverrrr

K*t maagzuur. Sinds gisternacht telkens zo'n ziek gevoel tijdens het eten.

Iemand tips tegen maagzuur? Heb geen rennies. :p

Die lijstjes van een pagina terug... volgens mij ben ik een borderliner met ADHD :roflol: teringjezus wat scoor ik hoog.

ontopic:
vanacht een TOP nacht gehad, bob geweest maar dat mocht de pret niet drukken. 4.15 op bed.. om 5.50 was ik nog klaar wakker, echt heel vreemd. Schoten constant gedachten door mn hoofd en liedjes en ik zag situaties voor me.. erg apart.

Toen 3 melatoninepillen gepakt, en geslapen tot 14.45

**** man ik had dat vanacht. lag om half 3 op bed en sliep pas om 5 uur ofzo :eek: dacht hele tijd aan willekeurige dingen die ik die avond had meegemaakt en kon gewoon niet in slaap komen.

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

wat is er parisje? :rolleyes:

dat ik

Ik wou zojuist een bad nemen maar bleek dat m'n moeder er al in was geweest en de verwarming had aangelegd en heb nl een hekel aan een bad nemen in een badkamer die niet ijskoud is.:(

'Ja ik heb wel zin om wat leuks te doen, als vrienden'

die uitspraak ken ik

:fuu:
wanneer gaan wij eens iets leuks doen?

K*t uitspraak inderdaad.
maarja. weinig aan te doen he!
gewoon tijdens het afspraakje als vrienden laten zien dat ik alpha male ben en geen gay best friend ;)

Wanneer heb je tijd liefje? Kunnen we samen gaan squatten, en donkey calf raises... dan kan ik rug op.

Weekend bijna voorbij. :(
De komende 5 dagen zal ik hier dus dagelijks posten. :o

ik heb de hele dag weer alcohol zitten nuttigen en van trainen is het ook niet gekomen omdat mijn vriendin zo nodig uit eten moest.....

Terug
Naar boven