AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

K*t uitspraak inderdaad.
maarja. weinig aan te doen he!
gewoon tijdens het afspraakje als vrienden laten zien dat ik alpha male ben en geen gay best friend ;)

Wanneer heb je tijd liefje? Kunnen we samen gaan squatten, en donkey calf raises... dan kan ik rug op.

inderdaad ;)

je mag mn rug op wanneer je maar wilt.

Donderdag ging mijn pc stuk. Nou, stuk...
Ik was bezig, beetje surfen op het internet, Facebook erbij en toen viel mijn pc ineens uit!
Gauw heb ik mijn broer erbij geroepen... En hij zag dat mijn pc een virus heeft. Klote dus! Ik moest alles backuppen zodat mijn broer mijn pc kon formatteren en windows opnieuw installeren. Hier ben ik akelig lang mee bezig geweest, ik heb alle belangrijke bestanden verslept naar de netwerk-harde schijf die we hier hebben staan. Donderdag avond laat was mijn broer eindelijk klaar met Windows opnieuw installeren.
Vrijdag ben ik bijna de hele dag bezig geweest met alle bestanden weer terug te zetten. Doos dat ik ben... mijn belangrijkste bestanden heb ik niet CTRL+C verplaatst, maar CTLR+X! (Knippen).

Vandaag heeft mijn broer een andere fancontroller in mijn pc gezet (we hebben geruilt, maakt je pc lekker stil, ik game niet hoor!) en hij zette mijn pc aan.. en hij startte op. Maar voor hij bij het Windows scherm was viel hij ineens uit....
En nu moet Windows opnieuw worden geïnstalleerd! En, mijn broer weer niet of hij het kan repareren, mijn pc is misschien wel total-loss.

Je snapt wel dat ik hier nogal gek van word... Ik koop zodra ik werk heb gelijk een iMac. Geen virussen en ICT-ers als broer die aan je pc gaan lopen prutsen.

Gelukkig heb ik een minilaptop achter de handen op mijn mails mee te checken en schoolopdrachten op te maken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is niet grappig om op een 10' scherm te surfen op het Web.

• Topic Starter Topic Starter
ik doe het wel eens op me telefoontje, gaat prima

ik heb een 1600x900 scherm, u jelly?

Zou het wel spijtig vinden als ik daar een kaart voor krijg, vraag me trouwens af of dat dan permban betekend..

Morgen weer aan de bak, dat betekend genoeg geklaag, en ik heb dan nieteens tijd om te dbben:(

Edit: had dit weekend iedere dag 8 uur lopen werken met zware spierpijn in me bovenbenen, en hoeveel ik ook eet het gaat niet weg:(

• Topic Starter Topic Starter
Zou het wel spijtig vinden als ik daar een kaart voor krijg, vraag me trouwens af of dat dan permban betekend..

Morgen weer aan de bak, dat betekend genoeg geklaag, en ik heb dan nieteens tijd om te dbben:(

Edit: had dit weekend iedere dag 8 uur lopen werken met zware spierpijn in me bovenbenen, en hoeveel ik ook eet het gaat niet weg:(
smeer er zo'n warm wordend zalfje op of neem iets spierontspannends.
eten is dat niet ;)

smeer er zo'n warm wordend zalfje op of neem iets spierontspannends.
eten is dat niet ;)

Zal zo ff kijken of we dat hebben.
Was wel k*t want zaterdag dus kon ik gewoon nieteens normaal lopen, dan zak je zeg maar elk moment door je knieën, en dan moet je nog werken:roflol:

mietje

:trollface:

geen ene reet gedaan vandaag :(

kaart....

Terug
Naar boven