Echt niet hé. Tijdje terug nog eens artikel gezien met hoeveel % van totale bevolking (met voertuig) geflitst werd en was ****ing hoog %, kan me niet meer exact herinneren hoe veel het was. Kan tegenwoordig ook nauwelijks meer rijden of ik kom een flitser tegen. In mn straat heeft er tijdje mobile flitser gestaan. Weet 3 vaste flitsers staan op banen waar ik vaak rij in <3km radius. Naar gerecht gemogen omdat ik geflitst was door mobile op <3km van mn huis. Nu opnieuw geflitst aan 1km/u te snel op 2km van mn huis. T'is al flitspalen tegenwoordig

. Hebk nog chance dat er nog nooit 1 heeft gestaan op plaatst waar ik inclusief correctie al paar maal 3x te snel heb gereden. Die plaats heeft wel belachelijk lage snelheidslimiet terwijl het rechtdoor is, 3m van voedpad, geen huizen, geen kruispunten voor 2km, en onduidelijk wat snelheidslimiet is en of het in bebouwde kom is... (is wel degelijk in 'bebouwde' kom met max 50km/u).
Rij nu wel al ong 2 maand aan 'normale' snelheid maar met ****ing k*tboete van 1km/u te snel ben ik ****ing vies aangezien ik al zo mn best doe... Rij gem mss 50km trager dan vroeger (ja ben srs).
Reed vroeger wel enkel te snel waar dat veilig kon... Reed 100% veilig buiten wat te snel.