XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

mhaw ik kan nu gaan portieren in adam zit alleen te twijfelen (club heet undercurrent in adam noord maarja ben een hagenees :) ) en idd dat lijkt me ook zwaar tof eigen gym en eigen supps verkopen maarja eerst groot worden jongen :d

doennnnnn :d

Ik heb er geen last van bij de pm's die ik net van je krijg

i-see-what-you-did-there.jpg

Dagje vrij, alleen nu al wakker .. :) A well, zo maar eens boodschappen halen

Kom je daar weleens dan goos? Ja kzit nogsteeds in twijfelfase... kga wel deze of volgende maand keertje meedraaien kijken of ik het uberhaupt wat vindt... veel technofeesten en shizz daaro

Heb je ook een beetje een groen/geil accent dan? Kom uiiiit de Haaaag

Dat kansloze gezeik over een mogelijke elfstedentocht, fl**ker toch op man stelletje mongols.
Ik hoop dat het morgen 30 graden gaat dooien, zijn we voor dit jaar in ieder geval weer van dat geneuzel verlost.
Yes mad.:mad:

+1 Enige voordeel is dat het wel lekker rustig in de gym is omdat iedereen blij staat te doen op de lokale ijsbaan

Kom je daar weleens dan goos? Ja kzit nogsteeds in twijfelfase... kga wel deze of volgende maand keertje meedraaien kijken of ik het uberhaupt wat vindt... veel technofeesten en shizz daaro

was er op 1jan en zou er afgelopen zaterdag zijn met chateau techno maar was uitverkocht ;(

Ben ****ing pissed off... vorige week nog maar voor rechter gemoeten voor snelheidsovertreding...krijg nu pv binnen voor die dag toen ik naar rechter reed voor 71km/u te rijden waar 70 toegestaan... Dikke zever... Heb nu echt zin om gewoon veel te veel te gaan vlammen. Es zien wat opties zijn voor nummerplaat onleesbaar te maken ofzo. Vuile fl**kers, dees is er echt over.

haha, kreeg er 5 dagen terug ook 1. 3km te hard :o

haha, kreeg er 5 dagen terug ook 1. 3km te hard :o
T'is gewoon belachelijk hé.
Ben eens aangereden geweest, meer dan jaar last van gehad en jaar op school moeten over doen en had dood kunnen zijn. Chauffeur kreeg niets en verzekering betaalde gewoon terwijl het zijn schuld was en hij absoluut niet oplette. En zo zijn er veel autochauffeurs. Het is gewoon schandalig dat ze dan voor zo beetje te snel gaan flitsen terwijl levensgevaarlijk ongedierte op de baan gewoon zn gang kan blijven gaan:mad:.
Afkeer lvl van politie: 99. Zin om zot te gaan rijden: erg hoog.

T'is gewoon belachelijk hé.
Ben eens aangereden geweest, meer dan jaar last van gehad en jaar op school moeten over doen en had dood kunnen zijn. Chauffeur kreeg niets en verzekering betaalde gewoon terwijl het zijn schuld was en hij absoluut niet oplette. En zo zijn er veel autochauffeurs. Het is gewoon schandalig dat ze dan voor zo beetje te snel gaan flitsen terwijl levensgevaarlijk ongedierte op de baan gewoon zn gang kan blijven gaan:mad:.
Afkeer lvl van politie: 99. Zin om zot te gaan rijden: erg hoog.

Daar los je alleen niks mee op, beste optie is gewoon slikken. ;)

Daar los je alleen niks mee op, beste optie is gewoon slikken. ;)
Ga mn opties bekijken om aan te vechten. Is gewoon belachelijk. Normaal wordt er pas geflitst van x km/u te snel. Was mobile camera, volgens mij was het agent die d8: "ach een moto, laten we die even flitsen". Veel moto haters in het verkeer...

Heb btw eens naar vgl gekeken van boetebedragen in Europa... België met grote voorsprong hoogste boetes. Zie spoiler
19mg7b.gif

11ax1xz.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nd4e4w.gif

120s235.jpg

Ga mn opties bekijken om aan te vechten. Is gewoon belachelijk. Normaal wordt er pas geflitst van x km/u te snel. Was mobile camera, volgens mij was het agent die d8: "ach een moto, laten we die even flitsen". Veel moto haters in het verkeer...

Heb btw eens naar vgl gekeken van boetebedragen in Europa... België met grote voorsprong hoogste boetes. Zie spoiler
19mg7b.gif

11ax1xz.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nd4e4w.gif

120s235.jpg

In België weet iedereen ook waar er geflitst word en er word bijna nergens geflitst :o

Ik heb enkel geen idee of ze in Belgie eerder flitsen als hier.. ik weet dat als wij een laser pakken we meestal pas vanaf de 10 te hard op de bon slaan, radar vanaf 3 te hard... en dan alles min een correctie

In belgie flitsen ze trouwens een stuk minder als hier..
Echt niet hé. Tijdje terug nog eens artikel gezien met hoeveel % van totale bevolking (met voertuig) geflitst werd en was ****ing hoog %, kan me niet meer exact herinneren hoe veel het was. Kan tegenwoordig ook nauwelijks meer rijden of ik kom een flitser tegen. In mn straat heeft er tijdje mobile flitser gestaan. Weet 3 vaste flitsers staan op banen waar ik vaak rij in <3km radius. Naar gerecht gemogen omdat ik geflitst was door mobile op <3km van mn huis. Nu opnieuw geflitst aan 1km/u te snel op 2km van mn huis. T'is al flitspalen tegenwoordig:mad:. Hebk nog chance dat er nog nooit 1 heeft gestaan op plaatst waar ik inclusief correctie al paar maal 3x te snel heb gereden. Die plaats heeft wel belachelijk lage snelheidslimiet terwijl het rechtdoor is, 3m van voedpad, geen huizen, geen kruispunten voor 2km, en onduidelijk wat snelheidslimiet is en of het in bebouwde kom is... (is wel degelijk in 'bebouwde' kom met max 50km/u).
Rij nu wel al ong 2 maand aan 'normale' snelheid maar met ****ing k*tboete van 1km/u te snel ben ik ****ing vies aangezien ik al zo mn best doe... Rij gem mss 50km trager dan vroeger (ja ben srs).
Reed vroeger wel enkel te snel waar dat veilig kon... Reed 100% veilig buiten wat te snel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven