- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
ik pm je wel, anders noemt waterpoloer mij weer attention wh*re

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

heb trouwens soms een flits voor me ogen, maar dat heb ik al lang maar laatste tijd precies iets vaker. is vooral wanneer ik naar iets kijk en het dicht bij mijn ogen hou. maar ben niet eens zeker of er een verband tussen zit. ik bedoel heb pas sinds dit weekend last van duizeligheid door lezen, die flitsen heb ik al bijna een jaar (heel afentoe).
De mailbox van het moderatorteam zit nog steeds vol.![]()
?

hm jij wil zelf zeker mod wordenBan IWJ!!
J/k brah, ik had een vraagje aan het geachte moderatorteam.
je mag 3x raden

Hahaha nee hoor, er hebben al genoeg mensen hier een hekel aan me.![]()

Ik begin die FOUT 404 beu te worden.
Elke keer als ik PM krijg dan krijg ik die popup, waarin je de pm kan openen in een nieuw venster..dan klik ik daarop..voila: fout 404:Kan de webpagina niet vinden?
WTF? Daar heb ik nu al een paar dagen last van. Nog iemand?

Kan je uitzetten die pop up. Zelf werkte het wel bij mij maar heb het liever uit.Ik begin die FOUT 404 beu te worden.
Elke keer als ik PM krijg dan krijg ik die popup, waarin je de pm kan openen in een nieuw venster..dan klik ik daarop..voila: fout 404:Kan de webpagina niet vinden?
JaHahaha nee hoor, er hebben al genoeg mensen hier een hekel aan me.![]()

Ik had er geen last van. Tot vorige week ineens

Ik begin die FOUT 404 beu te worden.

Das mooi, dan is het in ieder geval niet besmettelijk middels PM.Met wie zit jij te PM'en??
J/k, nergens last van hier.