SHREDDEDBRAH
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 221
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er srs ooit 1 gehad.
En die was van een jongen![]()

Maar srs, vorig jaar stond er een trol uit m'n klas voor m'n huis, slaapkamerraam zit aan de voorkant, een liedje te zingen en dingetjes te gooien tegen m'n ruit. Echt een mother****ing psycho. Toen ik keek ging ze snel weg.
Srs

al een week ziek en er is nog altijd geen beterschap in zicht.![]()

Valentijnlaatste keer dat ik een valentijnskaart heb gehad was op de basisschool
srs
Wat is dat
Uhm, ah zo klinkt dan wel interessant, vrouwen platgooien is wel leuk, vooral op mn bedGeen idee maar je wordt ermee platgegooid in februari.

Gvd, net m'n laatste telefoonrekening gezien. Heb ik schijnbaar per ongeluk zitten internetten ofzo, 40 euro weg. Heb er nog nooit een internetpagina voor gehad![]()

Uhm, ah zo klinkt dan wel interessant, vrouwen platgooien is wel leuk, vooral op mn bed
![]()
)Was het maar zo, dan had ik er nog wat aan gehad. Voelt echt slecht om 40 euro in een put te gooien
Much money for me.Platte vrouwen zijn die leuk ja?
("Ja ze kunnen een heel lief karakter hebben"![]()
)

Klagen bij telecombedrijf. Vind persoonlijk veel mensen met een abonnement idioten. Vaak betalen ze te veel en als je verbruik verandert zit je met de beperkingen van je abonnement of moet je extra gaan betalen of betaal je voor dingen die je niet gebruikt.Was het maar zo, dan had ik er nog wat aan gehad. Voelt echt slecht om 40 euro in een put te gooienMuch money for me.

reiskosten

Ik heb ook voor €10,- in de maand bellen + smsen. Maar had een paar weken terug een smart phone gekocht, en wilde naar een andere provider met ander abonnement. Bleek dat eerst mijn huidige abonnement af moest lopen voor ik over kon stappen, dit gebeurt nu op 13 maart... Wilde best gewoon betalen tot 13 maart, maar al wel overstappen. Dan had ik dit geneuk nu niet gehad.. h**ren Vodafone.
---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 17:01 ----------
Klagen bij telecombedrijf. Vind persoonlijk veel mensen met een abonnement idioten. Vaak betalen ze te veel en als je verbruik verandert zit je met de beperkingen van je abonnement of moet je extra gaan betalen of betaal je voor dingen die je niet gebruikt.
Ik kan nu met 10€ in de maand alles doen met prepaid (internet - sms'en - bellen) wat goedkoop is voor België (weet niet hoe het in NL zit maar Be is vaak extra duur op vlak van telecom)