Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sinds ik oefening met een handoek doe is het veel minder geworden.Ook al train ik hem weken, maanden niet, als ik hem even belast doen ze vaak al zeer, bij de raarste bewegingen. Soms uit het niets schiet het erin..
sinds ik oefening met een handoek doe is het veel minder geworden.
maar weet niet of jij zelfde klachten als ik heb, bij mij is het een punt aan de voorkant.
yuplinksvoor tussen de aanhechting van bicep/schouders borst/schouders?
Ik heb elke keer op een andere plaats pijn, vandaag tijdens borst voelde het zo'n beetje vanaf het midden van m'n arm tot het achterste puntje van de achterste schouderkop, alles naar de klote?sinds ik oefening met een handoek doe is het veel minder geworden.
maar weet niet of jij zelfde klachten als ik heb, bij mij is het een punt aan de voorkant.

Yup, ik doe shoulder dislocations met handdoek idd...zwakke rotator cuffs, ik heb wat research gedaan. op off days doe ik ook wat oefeningen met een handdoek, 4x25 shoulder dislocations, zit te denken om bands aan te schaffen zodat je nog wat andere dingen ervoor kan doen
****edIk heb elke keer op een andere plaats pijn, vandaag tijdens borst voelde het zo'n beetje vanaf het midden van m'n arm tot het achterste puntje van de achterste schouderkop, alles naar de klote?![]()
Ook al train ik hem weken, maanden niet, als ik hem even belast doen ze vaak al zeer, bij de raarste bewegingen. Soms uit het niets schiet het erin..

Nooit geweest, die zegt toch dat ik moet kappen met trainen ofzo. Ik ga wel even rustig aan doen..

OV-chipkaart (studenten) door de midden, hallo 18 euro per keer dat ik naar de uni moet.![]()

Hij is de nieuwe Pythagoras.
Neenee, ik ben niet daadwerkelijk een student. Ik zorg dat de toiletariums schoon blijven.

Neenee, ik ben niet daadwerkelijk een student. Ik zorg dat de toiletariums schoon blijven.
Door die avatar blijf ik bij getxxl een beeld houden dat hij een indo is.... Zelfs al heb ik gezien dat hij (heel erg) blank is![]()

Nope, alleen om de rommel nadien op te ruimen.Dus je wordt niet af en toe uitgenodigt bij de uni, om in lijken te snijden?