AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

knieblessure hier, daarom vandaag benen geskipt. het goede daaraan was wel dat ik schouders vol kon trainen, 5 oefeningen 2 pr's ****yeah

Ook al train ik hem weken, maanden niet, als ik hem even belast doen ze vaak al zeer, bij de raarste bewegingen. Soms uit het niets schiet het erin..
sinds ik oefening met een handoek doe is het veel minder geworden.
maar weet niet of jij zelfde klachten als ik heb, bij mij is het een punt aan de voorkant.

maar weet niet of jij zelfde klachten als ik heb, bij mij is het een punt aan de voorkant.

linksvoor tussen de aanhechting van bicep/schouders borst/schouders?

Rechterhand gekneusd met kickboksen, no fapping :(

Ik heb elke keer op een andere plaats pijn, vandaag tijdens borst voelde het zo'n beetje vanaf het midden van m'n arm tot het achterste puntje van de achterste schouderkop, alles naar de klote? :o

zwakke rotator cuffs, ik heb wat research gedaan. op off days doe ik ook wat oefeningen met een handdoek, 4x25 shoulder dislocations, zit te denken om bands aan te schaffen zodat je nog wat andere dingen ervoor kan doen
Yup, ik doe shoulder dislocations met handdoek idd...

WHY U TEASE ME ROTATOR CUFFS

al heb ik op dit moment geen klagen, ik kan 100% benchen dus good

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 21:26 ----------

Ik heb elke keer op een andere plaats pijn, vandaag tijdens borst voelde het zo'n beetje vanaf het midden van m'n arm tot het achterste puntje van de achterste schouderkop, alles naar de klote? :o
****ed
wat zegt fysio?

niet kunnen traine, k*t valentijn gehad, geen geld meer FUUUU

OV-chipkaart (studenten) door de midden, hallo 18 euro per keer dat ik naar de uni moet. :)

Terug
Naar boven