XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ouderavond nu. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Ouderavond, good times. :)

fml, thuis ambras om niets. Door die ambras mijn bus gemist. En nu mis ik mijn 2e boksles :'(

****ing verslapen is een b*ch

zlvm0n.jpg

desk%20flip.jpg

Toch weer te fanatiek geweest..Weer last van mijn SI gewricht. :mad:

blijf van die israelische diplomaten af ffs
wil nog wel een keer op vakantie kunnen dus niet weer oorlog uitlokken

Haha, die was van mij toch

23hklme.jpg

:D

Maar srs, vorig jaar stond er een trol uit m'n klas voor m'n huis, slaapkamerraam zit aan de voorkant, een liedje te zingen en dingetjes te gooien tegen m'n ruit. Echt een mother****ing psycho. Toen ik keek ging ze snel weg. :o:o
Srs

:roflol::roflol::roflol:

Training ging k*t, borst was slap en bij incline dumbbell press begaf mijn linker schouder het. Biceps waren al leeg voor ik begon, bah.

ouderavonden :roflol:, mijn ouders hebben die vorig jaar afgezworen toen ze mijn achterlijke mentor hadden ontmoet die ik nog 2 jaar lang heb :roflol:

argh I know ur feel bro, ben net hersteld van schouder. Maar als ik 100% ga komtie altijd nog ff om het hoekje gluren + hele dag knakken
Ook al train ik hem weken, maanden niet, als ik hem even belast doen ze vaak al zeer, bij de raarste bewegingen. Soms uit het niets schiet het erin..

Terug
Naar boven