Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus vanavondfml, thuis ambras om niets. Door die ambras mijn bus gemist. En nu mis ik mijn 2e boksles :'(

Dus vanavond
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
J/K, g2go![]()
Ambras ?fml, thuis ambras om niets. Door die ambras mijn bus gemist. En nu mis ik mijn 2e boksles :'(
Haha, die was van mij toch
![]()
Maar srs, vorig jaar stond er een trol uit m'n klas voor m'n huis, slaapkamerraam zit aan de voorkant, een liedje te zingen en dingetjes te gooien tegen m'n ruit. Echt een mother****ing psycho. Toen ik keek ging ze snel weg.
Srs

Ruzie

je schouder begaf het alsin falen ? of blessure ?Training ging k*t, borst was slap en bij incline dumbbell press begaf mijn linker schouder het. Biceps waren al leeg voor ik begon, bah.

Blessure, schouders zeuren al maanden

argh I know ur feel bro, ben net hersteld van schouder. Maar als ik 100% ga komtie altijd nog ff om het hoekje gluren + hele dag knakken
Ook al train ik hem weken, maanden niet, als ik hem even belast doen ze vaak al zeer, bij de raarste bewegingen. Soms uit het niets schiet het erin..argh I know ur feel bro, ben net hersteld van schouder. Maar als ik 100% ga komtie altijd nog ff om het hoekje gluren + hele dag knakken