AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

****ing vrouwen en hun logica. ik snap er dus echt geen k*t van
Zoon wijf met wie ik 2x heb staan zoenen fso (meer niet) vond me blijkbaar leuk. naja leuk voor haar dus, Komt ze net op msn beetje zielig staan doen dat ze nu een relatie heeft. Ik ben blij voor haar zo van **** yeah hoef ik zelf niet meer dat brandje te blussen, hoeft zij mij teminste niet meer lastig te vallen.

Dus ik was serieus blij voor haar. Word ze ****ing boos op mij omdat ik blij voor haar ben ? waar is die logica in ? nu krijg ik dus alle wind van voren en begin ik saggie te worden alleen omdat ik blij voor haar was. wat da fuaark.

achjah zomenteen om 9 uur een ****buddy date dus kan mn energie kwijt :D

Lol die "logica" van haar snap ik ook niet...

Elektrische schijtweegschaal/vetpercentagemeet ding bij mij op de sportschool zegt dat ik 0,8 % vet ben aangekomen en 0.3% spiermassa ben verloren,

35rg3a.jpg

Me kracht gaat omhoog, in de spiegel lijk ik droger te worden en ik zie dat alles groeit. Dafuq gaat dat ding zeggen pfff.

****ing vrouwen en hun logica. ik snap er dus echt geen k*t van
Zoon wijf met wie ik 2x heb staan zoenen fso (meer niet) vond me blijkbaar leuk. naja leuk voor haar dus, Komt ze net op msn beetje zielig staan doen dat ze nu een relatie heeft. Ik ben blij voor haar zo van **** yeah hoef ik zelf niet meer dat brandje te blussen, hoeft zij mij teminste niet meer lastig te vallen.

Dus ik was serieus blij voor haar. Word ze ****ing boos op mij omdat ik blij voor haar ben ? waar is die logica in ? nu krijg ik dus alle wind van voren en begin ik saggie te worden alleen omdat ik blij voor haar was. wat da fuaark.

achjah zomenteen om 9 uur een ****buddy date dus kan mn energie kwijt :D

Is gewoon simpel? Ze probeerde jou jaloers te maken, maar ze failde = ze word boos, dat doen vrouwen altijd, ze genieten er echt van als ze een man jaloers kunnen maken.

Is gewoon simpel? Ze probeerde jou jaloers te maken, maar ze failde = ze word boos, dat doen vrouwen altijd, ze genieten er echt van als ze een man jaloers kunnen maken.

Nah dat klopt niet want iedereen die mij kent weet dat ik rond loop met een "**** t all" attitude. Jaloers worden is niet echt iets waar ik aan mee doe.
ze zou beter moeten weten iig maar kan zeker kloppen dat je gelijk hebt.

Hmm zal ik haar een foto sturen als ik vanaaf met me ****buddie lig ? haar beetje jaloers maken is ook wel leuk :D

Nah dat klopt niet want iedereen die mij kent weet dat ik rond loop met een "**** t all" attitude. Jaloers worden is niet echt iets waar ik aan mee doe.
ze zou beter moeten weten iig maar kan zeker kloppen dat je gelijk hebt.

Hmm zal ik haar een foto sturen als ik vanaaf met me ****buddie lig ? haar beetje jaloers maken is ook wel leuk :D

stuur maar naar mij

Ja of ze wilde jou jaloers maken... kan allemaal. Wat het ook is, ik blijf de logica niet zien.

Elektrische schijtweegschaal/vetpercentagemeet ding bij mij op de sportschool zegt dat ik 0,8 % vet ben aangekomen en 0.3% spiermassa ben verloren,

35rg3a.jpg

Me kracht gaat omhoog, in de spiegel lijk ik droger te worden en ik zie dat alles groeit. Dafuq gaat dat ding zeggen pfff.
dingen zijn niet betrouwbaar

Weet niet of het goed of slecht is maar moet een brief ontvangen van Rechtspraak uit DH.

???

Beker van de blender uit het droogrek plukken, melk en proteïne erin doen, 'm oppakken om 'm te gaan shaken en dan erachter komen dat ik het messengedeelte er nog niet opgedraaid had aan de onderkant... het hele aanrecht stond blank verdomme.

Wakker geworden om 7 uur op me vrije/ziektedag spring het bed uit kots de hele bende onder, hoe bedoel je goed begin van je dag :( hoopte dak nu toch wel wat beter zou worden...

Peer, probeer anders rijstepap te maken... dat werkt bij mij altijd als ik ziek ben ...

Rijst, melk, rozijnen, wat basterdsuiker en kaneel .. kom je er zo bovenop

Terug
Naar boven