Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

oh:) heb nooit gezien dat het gevraad is, body en fit:), en wat besteld?:p nogal veel was voor 5 vrienden en waren stuk of 8-9 potten:), maar ze hebben een goeie vergoeding beloofd en denk wel dat dat er ook komt:rolleyes:, zal pas donderdag kunnen zien wat het is

oh:) heb nooit gezien dat het gevraad is, body en fit:), en wat besteld?:p nogal veel was voor 5 vrienden en waren stuk of 8-9 potten:), maar ze hebben een goeie vergoeding beloofd en denk wel dat dat er ook komt:rolleyes:, zal pas donderdag kunnen zien wat het is

Gaat goed komen. Altijd als er een fout wordt gemaakt dan wortd het ruim goed gemaakt.

das waar:rolleyes:, maar fout nu ligt nu bij de te late levering bij post nl die het gewoon zomaar opschuift na eerst te zeggen dat het vandaag zou geleverd worden:o:mad:

Aan de kant gezet geweest van de politie en bekeuring gehad omdat m'n velgen te breed zijn...

Met wat houden ze zich toch bezig :s

Inspanning kan ook word je lekker moe van :P.

Dit topic

Nog steeds niet helemaal lekker en in orde.

Vanavond na het eten, lekker trainen, voetbal kijken en gaan slapen.
Morgen hopelijk wel weer fit.

Het cutte ligt nu al 2 weken op zijn gat. Ik wil vrijdag weer gas kunnen geven:mad:

Hoezo ontspanningsoefeningen?

Als je lichaam/geest gespannen is voor het slapen, is inslapen bijna onmogelijk.. En omdat je aangaf dat het wrs door stress komt, dacht ik aan ontspanningsoefeningen, je slaapt namelijk het best als je voor het slapen al lekker ontspannen ben. Ik had ze vroeger ook gebruikt en ze hielpen wel degelijk als je er 10min ofzo voor over heb, voor het slapen.

ik heb een epic probleem, vrijdag een date met een hele leuke chick. En de week dr op lig ik met me ****buddy:o??? geeft wel een beetje k*t gevoel

kom net van de huisarts, moet 10-14 dagen rust nemen, kan gelukkig wel benen en cardio doen maar toch. feelsbadman :(

Hou nogsteeds geen eten binnen :( ik wil eten en trainen maar geen goed idee :(

Terug
Naar boven