- Waardering
- 12.551
Ik stond model.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

OT: Hoe zwaarder ik word hoe meer ik me een dikke pad voel.![]()

Heb het nog altijd niet goed kunnen maken met m'n vriendin... pff zuigt echt hard
haha. hier in belgië komt trouwens misschien in mei een nieuwe wet dat inhoudt dat je vanaf de invoering van die wetgeving, om de 5 jaar je rijbewijs wordt afgepakt om ze vervolgens opnieuw te mogen behalen.Ow lawd, mijn voorlopig rijbewijs is na 3 jaar vervallen, nu moet ik opniew het theoretisch examen afleggen![]()
haha. hier in belgië komt trouwens misschien in mei een nieuwe wet dat inhoudt dat je vanaf de invoering van die wetgeving, om de 5 jaar je rijbewijs wordt afgepakt om ze vervolgens opnieuw te mogen behalen.
srs? link?haha. hier in belgië komt trouwens misschien in mei een nieuwe wet dat inhoudt dat je vanaf de invoering van die wetgeving, om de 5 jaar je rijbewijs wordt afgepakt om ze vervolgens opnieuw te mogen behalen.
haha. hier in belgië komt trouwens misschien in mei een nieuwe wet dat inhoudt dat je vanaf de invoering van die wetgeving, om de 5 jaar je rijbewijs wordt afgepakt om ze vervolgens opnieuw te mogen behalen.
Jezus wat een t*ring zooi. Laat ik me motor omvallen bij stapvoets keren..![]()
Dat is k*t bro. Heb je schade?
Je voelt je dan zo lomp he. Maar soms als je uit evenwicht bent, is je motor niet meer te houden.
. Is idd niet te houden, verstapte me
. Heb klein beetje schade maar, alleen wat kleine lakschade bij voorkap maar feels bad though