XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hahahah je profiel pic, frogtech jwtz

Ik stond model.

10226_original.jpg

:o

Vanmiddag kon ik gelijk ophangen toen ik probeerde iemand van de Vodafone helpdesk te spreken. En toen ik het net probeerde heb ik na 3 minuten wachten maar opgehangen. Bah.

Heb het nog altijd niet goed kunnen maken met m'n vriendin... pff zuigt echt hard

Kinky, I like it!
:roflol::D

Ow lawd, mijn voorlopig rijbewijs is na 3 jaar vervallen, nu moet ik opnieuw het theoretisch examen afleggen :(

Laatst bewerkt:
Ow lawd, mijn voorlopig rijbewijs is na 3 jaar vervallen, nu moet ik opniew het theoretisch examen afleggen :(
haha. hier in belgië komt trouwens misschien in mei een nieuwe wet dat inhoudt dat je vanaf de invoering van die wetgeving, om de 5 jaar je rijbewijs wordt afgepakt om ze vervolgens opnieuw te mogen behalen.

beginnende striae bij m'n schouder/lats, hopelijk gaat het niet verder

Jezus wat een t*ring zooi. Laat ik me motor omvallen bij stapvoets keren..:mad:

haha. hier in belgië komt trouwens misschien in mei een nieuwe wet dat inhoudt dat je vanaf de invoering van die wetgeving, om de 5 jaar je rijbewijs wordt afgepakt om ze vervolgens opnieuw te mogen behalen.

Als zoiets in Nederland komt ga ik srs zwartrijden zonder rijbewijs.

Nog steeds cijfer niet terug voor een of andere opdracht en dus mag ik nog niet afstuderen. Net weer met professor zn secetaresse aan de telefoon gehangen, maar hij had er nog niet naar gekeken.

Voor niets de laatste tijd zo hard aan mn scriptie gewerkt. :headbang:

Net keihard lopen kotsen in de sportschool, eerst een benen work out en dacht doe nog ff een setje push press. Kk zooi letterlijk. Gelukkig zit ik in de cut en kwam er geen halve kg rotzooi uit

Dat is k*t bro. Heb je schade?

Je voelt je dan zo lomp he. Maar soms als je uit evenwicht bent, is je motor niet meer te houden.

Hij ging niet hard om gelukkig. Liet hem niet vallen, legde hem als t ware neer:p. Is idd niet te houden, verstapte me:(. Heb klein beetje schade maar, alleen wat kleine lakschade bij voorkap maar feels bad though:mad:

nog steeds ziek, 15u geslapen, slecht gegeten en niet getraind:)

Terug
Naar boven