Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik mis op dit forum een tumbleweed-icoon of een eenzame 'oehoe' van een uil ofzo. Huilen van een wolf mag ook.

Lol of wat krekels misschien?

Lol.keihard gefaald op tussen tijdse toets auto. De examinator zag gelijk dat ik een motorrijder ben en raadde me aan om een week niet motor te rijden voor t exame

Lol.keihard gefaald op tussen tijdse toets auto. De examinator zag gelijk dat ik een motorrijder ben en raadde me aan om een week niet motor te rijden voor t exame
:roflol:
Bij mij bij alles dat ik doe ivm verkeerd steeds fouten ivm snelheid :p

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 16:01 ----------

Youtube is down :mad:

zo ziek als een hond

fuuu, poker gaat nu matig. In 2 uur 620 dollar verloren:(

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 16:27 ----------

nvm, toernooi gewonnen voor 700 dollar. AWWWWWWWWW YEAHHHHH

kap ermee man. weet neit hoe je aan het geld komt maar het is zonde en verslavend.

Lolled, je wil niet weten hoeveel geld ik er al mee verdiend heb.

internet geld is veel waard jongens

Als je 't goed kunt, waarom niet? Al zou ik wel voor mezelf een grens stellen. Leeftijdsgrens of als ik zoveel verdiend heb.. stop ik.

Als je 't goed kunt, waarom niet? Al zou ik wel voor mezelf een grens stellen. Leeftijdsgrens of als ik zoveel verdiend heb.. stop ik.

BS, als je die grens op vb 2000 euro zet, en je verdiend er 2000 euro mee wil je gelijk meer ;)

Ja je kunt wel gewoon geld opzij zetten. Dat je zoiets hebt van oke, ik zet 500 apart en met 1500 ga ik door.

M'n pc waar al mijn werkplatforms opstaat is zojuist helemaal naar de klote gegaan..

BS, als je die grens op vb 2000 euro zet, en je verdiend er 2000 euro mee wil je gelijk meer ;)

Dat snap ik.
En eenmaal bezig stop je ook niet zomaar een tijdje...
Ach weet je misschien heb je helemaal niet zo'n "grens" nodig en houd je het zelf netjes in de hand :). (Fransie96 dus)

Verschil tussen vrouw en man, mannen nemen meer risico, algemeen bekend.

Hoppa niet handsfree bellen. Toch weer 220 euro naar de klote!

Terug
Naar boven