Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Meisje waarmee het aan het begin van de week nog hartstikke goed ging doet nu opeens vaag. En vrouwen zeggen toch nooit wat er is, maar mijn leven kennende zal ze wel of iemand anders leuk vinden, want alle vrouwen zijn immers h**ren. Of, en deze is waarschijnlijker, ze zal wel weer een verhaal over mij gehoord hebben wat al dan niet waar is :eyes:

fuuuuuuuuuu, rook je een keer op je werk, gaan je collega's je wss nakken:S

Wie weet wat heeft ze ook allemaal voor verhalen gehoord, waarschijnlijk komen die verhalen wel van een gast waarvan je denkt dat het een goed maatje van je is. Terwijl ze nu met die gast smsjes verstuurt en op de webcam zit heeft ze toch geen tijd meer voor je.

nog altijd duizelig, kan niet eens een boek lezen. Ik word langzaamaan een kamerplant :treuren:

longkanker is ook best chill, of misschien een voortijdige bypass, het is ook goed voor je gains als je mr.o aspiraties hebt.

Nee, ik heb een shit-load aan stress. Vriend van me zei dat roken dan wel chill was en hij had gelijk;)

Roken is gewoon dom, zit je straks ook lekker met 1 long zoals me ma en ben je al buiten adem door een telefoontje.

Stress bestaat niet, uitgevonden door mensen die niet tegen kritiek kunnen.

Nee, ik heb een shit-load aan stress. Vriend van me zei dat roken dan wel chill was en hij had gelijk;)

Grappig, want dat is onderzocht en hoewel roken inderdaad de stress vermindert, is dit voornamelijk de stress die veroorzaakt wordt door te lang niet-roken. Per saldo wordt je er dus niet rustiger van. Hooguit helpt het dat je voor je rookpauzes af en toe even weg bent van je werkplek, maar weeg dat maar eens af tegen de gezondheidsrisico's ;)

Overigens rook ik zelf al jaren niet meer, maar begrijp de drang om te roken maar al te goed.

Grappig, want dat is onderzocht en hoewel roken inderdaad de stress vermindert, is dit voornamelijk de stress die veroorzaakt wordt door te lang niet-roken. Per saldo wordt je er dus niet rustiger van. Hooguit helpt het dat je voor je rookpauzes af en toe even weg bent van je werkplek, maar weeg dat maar eens af tegen de gezondheidsrisico's ;)

Overigens rook ik zelf al jaren niet meer, maar begrijp de drang om te roken maar al te goed.
nuff said.

Stress op je 15de omdat je een extra huiswerk opdracht voor knutselen hebt.
Wat een zwaar leven zal je hebben.

nerd

Stress op je 15de omdat je een extra huiswerk opdracht voor maatschappij leer heb.
Wat een zwaar leven zal je hebben.

nerd

School gaat k*t, werk 25 uur in de week, vriendin is vriendin niet meer. Vrienden hebben drugs problemen, Denk dat ik het drukker heb dan jij?

School gaat k*t, werk 25 uur in de week, vriendin is vriendin niet meer. Vrienden hebben drugs problemen, Denk dat ik het drukker heb dan jij?

:roflol:

epic hoe mensen kunnen overdrijven. Dat gebeurt bij iedereen in zn leven phaggot

niet doen alsof je zielig bent

Terug
Naar boven