Probeer ervan te genietenmaak het gezellig kijk n filmpje...
Ik ga naar de gym nu en dan voetballen, ciaooo
Haha thanks doe m'n best! Ga zo toch maar even de deur uit. Kan het niet laten
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer ervan te genietenmaak het gezellig kijk n filmpje...
Ik ga naar de gym nu en dan voetballen, ciaooo
.
fuuuuuuuuuu, rook je een keer op je werk, gaan je collega's je wss nakken:S

-,-' Niet rokers denken altijd dat je rookt om stoer te doen...

welke andere reden heb je dan als 15 jarige? omdat je het heel lekker vind ... ?![]()

Nee, ik heb een shit-load aan stress. Vriend van me zei dat roken dan wel chill was en hij had gelijk![]()
Nee, ik heb een shit-load aan stress. Vriend van me zei dat roken dan wel chill was en hij had gelijk![]()

nuff said.Grappig, want dat is onderzocht en hoewel roken inderdaad de stress vermindert, is dit voornamelijk de stress die veroorzaakt wordt door te lang niet-roken. Per saldo wordt je er dus niet rustiger van. Hooguit helpt het dat je voor je rookpauzes af en toe even weg bent van je werkplek, maar weeg dat maar eens af tegen de gezondheidsrisico's
Overigens rook ik zelf al jaren niet meer, maar begrijp de drang om te roken maar al te goed.
Stress op je 15de omdat je een extra huiswerk opdracht voor maatschappij leer heb.
Wat een zwaar leven zal je hebben.
nerd
School gaat k*t, werk 25 uur in de week, vriendin is vriendin niet meer. Vrienden hebben drugs problemen, Denk dat ik het drukker heb dan jij?