Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snapje goosAbsoluut mijn eigen schuld! Ook waarschuwing voor mijn gladde achterbanden, waar hij ook gelijk in had (had het nog niet eens gezien).
Maar blijft pijn doen zo'n bedrag.
achja blij dattie je voor je achterbanden een waarschuwinkje gaf! anders had je echt een k*tdag! en snap dat het pijn doet in je portomoniks(meer
)...Als je hem nou midden op een rotonde zet en je zet de deur op een kier krijg je ook geen boete100€ parkeerboete, iemand zei tegen mij parkeer u op de stoep snachts schrijven ze u niet op ...
geloof je dat ook? 
Hoppa niet handsfree bellen. Toch weer 220 euro naar de klote!
Ja, dat was effe zuur ja..
Snapje goosachja blij dattie je voor je achterbanden een waarschuwinkje gaf! anders had je echt een k*tdag! en snap dat het pijn doet in je portomoniks(meer
)...
Daarna nog met de familie van mijn ex (en mijn ex) de verjaardag van mijn zoontje gevierd in mijn huisl. Daan had het erg leuk, maar wat een k*tdag zeg!Ja, dat was effe zuur ja..
carkit aanschaffen, kun je boetevrij mij bellen
Gladde jongenAbsoluut mijn eigen schuld! Ook waarschuwing voor mijn gladde achterbanden, waar hij ook gelijk in had (had het nog niet eens gezien).
Maar blijft pijn doen zo'n bedrag.
en later dan ook nog eens 1 voor 1km/u te hard 
Gladde jongen
Vind ik normaal boete voor bellen achter stuur, veel gevaarlijker dan dat ik eens te snel rij op een rechte baan met weinig verkeer en geen kruispunt voor x km. Mijn boete was wel hogeren later dan ook nog eens 1 voor 1km/u te hard
![]()
Oh als het op kalme plek was dan idd wat minder erg.Ach 80 km per uur op een rechte weg in de polder waar toch niemand rijdt en dan bellen is ook niet super gevaarlijk. Maar regels zijn regels, en ik heb ze overtreden, vind het alleen jammer van het geld.
Hij werkt in 6 gebouwen waaronder degene waar ik zit ( en 2 van mijn andere panden ) dus in die zin heb je gelijk

Voor de 3e keer gezakt @ praktijk examen rijbewijs.
Ai das k*t man, waar ben je op gezakt? En de 4de keer mag je toch bij de anwb afrijden ofso?
Ziek zijn. Ik kan niet tegen een hele dag niks doen (en de dag is nog lang niet om).
maak het gezellig kijk n filmpje...Vanochtend snel alles meegenomen wil ik net me brood smeren heb ik een lege pot pindakaas meegenomen... Hallo droog brood vreten...