AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

twijfel of ik uit zou gaan:rolleyes:me lichaam zegt nee door die chick vannacht waar ik maar een uurtje heb kunnen slapen maar ik wil wel ff achter de chickies aan. Morgen ochtend ff pomp training en dan hw maken..

aan de andere kant, volgende week ga ik ook alweer en heb net sups besteld >>

Tijdens trainen wel, m'n voorhoofd was de hele tijd nat, erger dan normaal. Maar als ik stilzit, gewoon te chillen, dan heb ik ook altijd okselzweet, gewoon omdat die klieren te actief zijn ofzo denk ik. Dat is helemaal weg en zweet niet merkbaar ergens anders. Ja, ik heb zweethanden en zweetvoeten maar dat heb ik altijd al. ****ing irritant trouwens. Maar goed, spul is wel een aanrader.

Ben out, naar een maat toe, komen nieuwe chicks, misschien zit er wat tussen.
xx

Odorex voor het slapen gaan insmeren. Helpt echt.

En een vetverbrander zoals Energize is echt een afrader. Alles zit onder de zweet..

klopt met dexaprine precies hetzelfde, ik hoef maar een half uurtje te trainen of me shirt is zeiknat. Vooral na hoge inspanning stroomt het gewoon over je kop heen

Gebruik ook Odorex inderdaad werkt prima ... heb dan 4/5 dagen geen last van zweet

OT: Heb ineens allemaal rode bulten onder m'n oksels ... ****ed up :S

':ajDF ;J":D';aKsdá'sdk ÄSKdká ;dl'
asd;a;sd"'aS:D Lás;d k:ASKd A":sdlk "sd;Ásd'
a
Sd
ASdásdáS"Dásdla :sd;asd
AsdA
sd ;a
sdlálsa;saslkd';LAs;d l;ask d;la;d''a

En opeens weet je het weer. Alle vrouwen, zijn gewoon k*thoeren.

misschien eens met mannenn experimenteren dan?

Wtf welke moderator heeft die smileys op dbb gezet, sowieso EricR

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoody!!!:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

YES MAD!!!!!

wist t wel hoody

aaaaah hoody

SMS bombardement van ex bish3000 wat al 3 uur duurt ofzo.:rolleyes:
Crazy bish.

Terug
Naar boven