MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wtf iedereen katabool bezig?

Sommige wijven zijn echt vieze gore bloedzuigers, gadverdamme bah!

Yes mad.:mad:

Hah, iedereen gisteren katabool geweest, ik mag nog. Enige regel die ik met alcohol heb is dat het in normale weken max 1 keer mag. Maar gelukkig ben ik heel goed in redenen verzinnen om een week speciaal te noemen.

vanavond miss 1-2 drankjes nemen + 2 scoops hard of alleen hard, twijfel nog

vanavond miss 1-2 drankjes nemen + 2 scoops hard of alleen hard, twijfel nog
Lol son, had vorige week dus 4 scoops noxi genome en 2 vrienden ook. Was echt fkkn zalig alleen die 2 vrienden van me hebben echt moeilijk zitten barfen. Echt stuk of 15x allebei en.volgende.dag ook?? Echt lomp

Lol son, had vorige week dus 4 scoops noxi genome en 2 vrienden ook. Was echt fkkn zalig alleen die 2 vrienden van me hebben echt moeilijk zitten barfen. Echt stuk of 15x allebei en.volgende.dag ook?? Echt lomp

ja weet niet of ik er een kleine hoeveelheid alcohol bij neem, heb nu al 3 weken geen pre workouts genomen dus denk dat 2 scoops hard genoeg is

ja weet niet of ik er een kleine hoeveelheid alcohol bij neem, heb nu al 3 weken geen pre workouts genomen dus denk dat 2 scoops hard genoeg is

Heb nog nooit pre-workout genomen voor het uitgaan, lijkt me dat je dan sick gaat zweten?

ik zweet sowieso, hoe is het met je odorex

maar nog meer bedoel ik.
ja shit is going strong, heb strak lichtgrijs shirt aan dus zweet is dan al snel te zien, zit de hele tijd m'n oksel te checken maar zit steeds geen druppeltje :o

maar nog meer bedoel ik.
ja shit is going strong, heb strak lichtgrijs shirt aan dus zweet is dan al snel te zien, zit de hele tijd m'n oksel te checken maar zit steeds geen druppeltje :o

Merk je nu dat je op andere plaatsen extra gaat zweten, ik zit er ook wel aan te denken want ik zweet ook altijd ontiegelijk.

vannacht de hele nacht een chick gepakt op dexaprine, shit is amazing

zal met uitgaan ook wel werken

Merk je nu dat je op andere plaatsen extra gaat zweten, ik zit er ook wel aan te denken want ik zweet ook altijd ontiegelijk.

Tijdens trainen wel, m'n voorhoofd was de hele tijd nat, erger dan normaal. Maar als ik stilzit, gewoon te chillen, dan heb ik ook altijd okselzweet, gewoon omdat die klieren te actief zijn ofzo denk ik. Dat is helemaal weg en zweet niet merkbaar ergens anders. Ja, ik heb zweethanden en zweetvoeten maar dat heb ik altijd al. ****ing irritant trouwens. Maar goed, spul is wel een aanrader.

Ben out, naar een maat toe, komen nieuwe chicks, misschien zit er wat tussen.
xx

Opeens last van hyperventilatie :S

Terug
Naar boven