Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
me 2
Forum zit vol katabolen, incl. mij.

Jij mag nog niet drinken.

Jij mag nog niet drinken.
Ben gister al los gegaan, weet niet of dat vanavond weer gaat gebeuren, beter van niet![]()
I know that feelSommige wijven zijn echt vieze gore bloedzuigers, gadverdamme bah!
Yes mad.![]()

Lol son, had vorige week dus 4 scoops noxi genome en 2 vrienden ook. Was echt fkkn zalig alleen die 2 vrienden van me hebben echt moeilijk zitten barfen. Echt stuk of 15x allebei en.volgende.dag ook?? Echt lompvanavond miss 1-2 drankjes nemen + 2 scoops hard of alleen hard, twijfel nog
Lol son, had vorige week dus 4 scoops noxi genome en 2 vrienden ook. Was echt fkkn zalig alleen die 2 vrienden van me hebben echt moeilijk zitten barfen. Echt stuk of 15x allebei en.volgende.dag ook?? Echt lomp
ja weet niet of ik er een kleine hoeveelheid alcohol bij neem, heb nu al 3 weken geen pre workouts genomen dus denk dat 2 scoops hard genoeg is
Heb nog nooit pre-workout genomen voor het uitgaan, lijkt me dat je dan sick gaat zweten?

maar nog meer bedoel ik.
ja shit is going strong, heb strak lichtgrijs shirt aan dus zweet is dan al snel te zien, zit de hele tijd m'n oksel te checken maar zit steeds geen druppeltje![]()
Merk je nu dat je op andere plaatsen extra gaat zweten, ik zit er ook wel aan te denken want ik zweet ook altijd ontiegelijk.