Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ja ik moet ze sowieso ff bellen want ik wil me geld voor dat treinkaartje terug:o

haha heb de 06 van die blondiene die de intake gesprekken deed in mn mail staan :o kijk of je nog wat meer terug kan krijgen dan alleen je treinkaartje ;)

[Link niet meer beschikbaar] maar dit blijkt niet het zelfde vrouwske te zijn als de intervieuw :( heb wel van deze de 06!! stalkeennn woooohooo

dem eyes and dat ass

---------- Post toegevoegd Fri 24 Feb 2012 om 15:06 ----------

k*ttttt, net 80% pringles gegeten, zogenaamde cheat/refeed dag en voel me nu stront, moet nu wel naar de sportschool voor cardio en clean eten, feelsbadman

gister knakte me pols beetje toen ik gewicht omhoog cleande om te racken... nu doet pols damnpijn bij alles wat ik doe. godverdegodver

****ed up benen training.

Laatste tijd steeds erg misselijk tijdens benen training. Paar weken terug al lopen kotsen midden in de sportschool :rolleyes:

Mam, vergeet vandaag geen kwark mee te nemen.
-Doe ik!

Geen kwark meegenomen =_=

Eerste week dat ik creatine heb gebruikt en mijn voeding was blijkbaar niet zo goed want ik ben een kilo afgevallen:( terug naar 72.2kg

Brak, denk niet dat ik ga trainen vandaag....

Gister begon ik ziek te worden...aan de coldrex, voel me niet ziek maar wel moe en slap :( Gelukkig doen mn gewrichten geen pijn meer.

Marcel!!!:mad::mad::mad:

Terug
Naar boven