Vind je het serieus erg dat anderen een grotere auto rijden?
Je kan er in nederland toch vooral mee in de file staan, daar heb je echt geen bmw of mercedes voor nodig. Zou liever leuke dingen doen van dat geld.
---------- Post toegevoegd Sun 4 Mar 2012 om 19:17 ----------
Vind je het serieus erg dat anderen een grotere auto rijden?
Je kan er in nederland toch vooral mee in de file staan, daar heb je echt geen bmw of mercedes voor nodig. Zou liever leuke dingen doen van dat geld.
Nee joh, niet zo letterlijk nemen. Het gaat er mij niet om dat ze in een grote auto rijden, maar dat misdaad blijkbaar beter kan lonen (zichtbaar!) dan hard werken.
De politie hier zijn watjes, men heeft hier vrij spel. Zo af en toe zijn er wat razzia's (no kidding) dan worden de cafe's leeg getrokken..maar de dag er na gaat men net zo leuk weer aan de gang.
Staat er een micra scheef geparkeerd;Krijg je een bekeuring, staat er een Mercedes op de stoep (voor de deur van het turks cafe) rijden ze door alsof ze het niet zien..
Je zou haast zelf het cafe inlopen om te vragen welke route ik moet bewandelen om de belasting en politie ook zo te onderduiken.

Zonder gein, bij mij in de wijk staat voor een godsvermogen aan auto's. No kidding.. Voor een wijk waar de 80% van de bijstandtrekkers zitten, is het wel heel bizar dat de aller duurste auto's hier staan.

"
lullige is nog wel dat ik haar nog best leuk vind ook 
, werk er even hard voor als een andere naturel...

ze zijn dan ook maar 16 jaar en doen geen fitness en weten er niets van