XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ze zou vast zelf keuzes kunnen maken, maar je gaat gewoon niet het zusje van je maatje zoenen.
waarom niet ? zij heeft toch een eigen leven

al zou mijn hele vriendengroep hier over de vloer komen voor me sis, zolang het mij maar niet stoort 's nachts

waarom niet ? zij heeft toch een eigen leven

al zou mijn hele vriendengroep hier over de vloer komen voor me sis, zolang het mij maar niet stoort 's nachts

:roflol: Zie je het al voor je, je matties komen en ipv, ff chill een biertje te gaan drinken met elkaar zitten ze te flirten en beschaaft te doen.. en aan elkaar te irriteren... aangezien ze allemaal je zusje willen palen...
Denk niet dat je dat wil :D

:roflol: Zie je het al voor je, je matties komen en ipv, ff chill een biertje te gaan drinken met elkaar zitten ze te flirten en beschaaft te doen.. en aan elkaar te irriteren... aangezien ze allemaal je zusje willen palen...
Denk niet dat je dat wil :D
zou het niet heel gezellig vinden van me maten, maar zou me verder geen drol uitmaken dat het iets met me sis te maken zou hebben

GVD t**fus veel zin om te junke:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Honger honger en nog eens honger:mad:

relatie van anderhalf jaar over
feelsbadman

K*t dag op me werk.. k*t school... Weet iemand toevallig nog een vacature voor onderwijsassistent? :P

Schijtschouder weer naar de klote, eigen schuld door slecht warming-up.

Ik kan niet trainen vandaag.. :-(

verwijderd :(

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 19:38 ----------

had net zn broer gevonden lol

Haha nee je moet wel weten wanneer je moet stoppen :P

fuark ik wou net page 3 gaan lezen man :(

wtf? op het nieuws staat dat David Guetta overleden is door een auto ongeluk...???

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 20:10 ----------

(Local Team News 9) David Guetta died in a single vehicle crash on Route 80 between Morristown and Roswell. He was pronounced dead at the scene by paramedics responding to the vehicle accident and was identified by photo ID found on his body. Alcohol and drugs do not appear to have been a factor in this accident - March 5, 2012

images?q=tbn:ANd9GcQ5RPpXZWmgB98J-12dNtdX0U2xMKp9amwCYapujKkQbC7bM_hdOo3tYzw.jpg
Highway Safety Investigators have told reporters that David Guetta lost control while driving a friend's vehicle on Interstate 80 and rolled the vehicle several times killing him instantly.

The vehicle was believed to have been traveling at approximately 95 miles per hour in a 55mph zone at the time of the accident.

Witnesses have stated that David Guetta's car crossed the double lines several times prior to the accident and hit the center lane divider causing the vehicle to flip and roll.
[Link niet meer beschikbaar]
Toxicology tests will be performed to determine whether he was driving under the influence, however initial findings indicate that durgs or alcohol did not contribute in any way to this accident as it was more likely to been caused by road conditions.

Memorial services for David Guetta have not yet been announced. The service is expected to be a closed casket funeral due to the severe head trauma.

Terug
Naar boven