XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hmm, kan er niet veel van vinden ...

****kkkk morgen duurloop op school ben ik echt geen held in

upside is wel dat mijn wendler schema toch conditioning vereist

downside dat morgen ook mijn DL dag is :(

GVD nacht 5 oprij dat ik wordt wakker gemaakt door die pl**ris poezen in huis.
Gaan verdomme een half uur graven in de kattebak. En moeder wilt dat ding niet van de overloop afhalen.
En waarom, omdat ze het heeft gelezen in zo'n k*t vrouwe blad.:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Yeah ****ing madd:mad:

GVD nacht 5 oprij dat ik wordt wakker gemaakt door die pl**ris poezen in huis.
Gaan verdomme een half uur graven in de kattebak. En moeder wilt dat ding niet van de overloop afhalen.
En waarom, omdat ze het heeft gelezen in zo'n k*t vrouwe blad.:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Yeah ****ing madd:mad:

:aai:

Vrouwen..

Ze moeten niet alles geloven in zo'n stupid vrouwenblad.

Bv mijn vader. Weegt 110 kilo een duidelijk vorm van overgewicht. Nou wil hij afvallen. Dus fiets hij af en toe 20min op de hometrainer.

Had mijn moeder gelezen in zo'n blad, dat je van tomatensap afvalt. Nou zit mijn vader dat al een tijd te drinken:roflol::roflol::roflol:

Maar bij zulke dingen denk ik dan jezus, verdiep je eens verder in iets.

Ze moeten niet alles geloven in zo'n stupid vrouwenblad.

Bv mijn vader. Weegt 110 kilo een duidelijk vorm van overgewicht. Nou wil hij afvallen. Dus fiets hij af en toe 20min op de hometrainer.

Had mijn moeder gelezen in zo'n blad, dat je van tomatensap afvalt. Nou zit mijn vader dat al een tijd te drinken:roflol::roflol::roflol:

Maar bij zulke dingen denk ik dan jezus, verdiep je eens verder in iets.

Haha pech voor je vader bro!

Ik had mooi lekker mn mond gehouden. Pas als t uit zn neus komt moet je terloops laten vallen dat je gelezen hebt dat t niet werkt.

Naja dat moet hij lekker zelf weten. Hij pleurt nog elke groente een klonte roomboter omdat dat zogenaamd lekker smaakt.

Dan vraag ik of ik de groente apart mag omdat ik die extra kcal niet hoef. Dan is het altijd al meteen gezeik.

Dus laat hem maar lekker zijn tomaten sappies drinken:D

nog steeds niet in orde om te trainen sinds 25 feb :mad:

trainingsbuddy heeft al een week een blessure en ik kan de motivatie bijna niet meer opbrengen om dit loodzware schema alleen af te maken :(

still tough mannnn alles is k*t lately ;p

WTF mind=blowing sick sick sick.

Word je behoorlijk naar van als je het zo zit te leze

[Link niet meer beschikbaar]

WTF mind=blowing sick sick sick.

Word je behoorlijk naar van als je het zo zit te leze

[Link niet meer beschikbaar]
Fack ouwe krijg er rillingen van. Lijkt me ook echt het ergste wat je kan overkomen als je zo in de war raakt srs

Vandaag werd ik bijna gecastereerd. Ik ging mezelf optrekken met 20kg aan dipgordel en hij kwam tussen mijn benen. Hij knelde maar gelukkig is er niks gebeurd. Holy shit

Geez... ik ben gestoken door een mug..... Het is net Maart....

Weeral gezeik met m'n vriendin.. Tis dat ik zielsveel van dr houdt anders was het al lang klaar

Terug
Naar boven