XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

owh jawel hoor, kheb gewoon huge abs :trollface:

maar met abs om de hoek bedoel ik dat je de contouren van bovenste 2 redelijk ziet, verder heb ik wel echt een buikje en lekkere lovehandles :D

met contouren bedoel ik abs:mad:, ik heb ook wel al een redelijk buikje+ beetje lovehandels, maar je ziet bij een beetje normale belichting nog gewoon bijna perfecte defenitie in bv mijn tricep, (zelfs die kleine aanhechting aan de zijkant).echt raar

nog nooit abs gezien op 12 % ?

ik sta op 20% zeker en zie ze af en toe zelfs om de hoek komen

Ik bedoel zonder aan te spannen éh, zag in het begin alleen de bovenste 2 als ik hard aanspande, en tijdje terug zag ik er 2 duidelijk en de volgende 2 deels met keihard aanspannen.

Die onderste 4 heb ik nog nooit gezien. Train dan ook sinds kort pas weer abbs los erbij, misschien dat het daaraan ligt :)

-- Edit: Wat iwj zegt, contouren noem ik ook abs :P

scumbag moeder, kom thuis en de hele kast ligt vol met koek en weet ik veel wat. ook moeilijk veel ijs

:(

Ik bedoel zonder aan te spannen éh, zag in het begin alleen de bovenste 2 als ik hard aanspande, en tijdje terug zag ik er 2 duidelijk en de volgende 2 deels met keihard aanspannen.

Die onderste 4 heb ik nog nooit gezien. Train dan ook sinds kort pas weer abbs los erbij, misschien dat het daaraan ligt :)

-- Edit: Wat iwj zegt, contouren noem ik ook abs :P
gewoon ideale belichting zoeken :D

Liever ****ing buff zonder abs dan minder massa met abs.

Keuzes, keuzes.

op deze leeftijd kies ik dan voor wat minder massa met abs, maar snap dat als ik ouder ben ik indd liever zou gaan voor buffheid, meiden van 18-20 houden alleen niet van dat dere fat

op deze leeftijd kies ik dan voor wat minder massa met abs, maar snap dat als ik ouder ben ik indd liever zou gaan voor buffheid, meiden van 18-20 houden alleen niet van dat dere fat

Heb het overigens niet over heel vet hoor. Eigenlijk dat je licht je abs ziet als je doorspant. Dat vind ik een prima vet %, zie het nut er niet van lager te gaan als je geen wedstrijd o.i.d gaat doen. Snap je punt wel inderdaad.

Ik heb een relatie gehad met een meisje van 6 en ze gaf niets om een six-pack, daarom ben ik dik geworden.

Ik heb een relatie gehad met een meisje van 6 en ze gaf niets om een six-pack, daarom ben ik dik geworden.

?????????
pedobear.jpg

aha.... creepy story bro...

OT : Aanwezig op werk maar me geest ligt nog in bed... en gekke shit er lopen vandaag vrouwen met opplaksnorren door het pand :roflol:

Zojuist gehoord dat ik over 2010 nog 13.000 euro belasting moet bijbetalen. **** **** **** ****! Zelfs als ik 12% van mn winst laat 'storten' (ik heb t niet, is allang uitgegeven natuurlijk) in een oudedagsvoorziening moet ik nu nog 7K dokken en dan later nog eens bijna 5K. Godver. En dat is van 2010 - van 2011 zit het er ook nog aan te komen. Grrrrrr!

abs bewaar je maar voor de zomer , eerst massa bouwen.

Zijn er meer dien analfitnes lazen als username?

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 13:21 ----------

btw, report voor kloon :trollface: in 1 dag al 46posts, iemand wil heeeel graag die Sexy Pics & Vids sectie zien :p

en gebanned

Laatst bewerkt:
Zijn er meer dien analfitnes lazen als username?

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 13:21 ----------

btw, report voor kloon :trollface: in 1 dag al 46posts, iemand wil heeeel graag die Sexy Pics & Vids sectie zien :p

en gebanned

Lawl, die 'evalina' ook al...

Fex is next
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven