AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Whut?

Reported.

Shit he,
Gewoon een beetje aan het geinen met vrienden in de klas. Hitler groet maken en dan een brief moeten schrijven van 10000 woorden:S

inb4 moraalridders

dat duurt wel een flinke 10 uur als je doorschrijft

als je kan typen zal het wel meevallen, ik had eerst een po van geschiedenis van 3-4000 woorden en dat duurde mij 5 uur. maar daar zat heel veel opzoek werk bij. maar waarover kan je in godsnaam 10000 woorden aan besteden?

als je kan typen zal het wel meevallen, ik had eerst een po van geschiedenis van 3-4000 woorden en dat duurde mij 5 uur. maar daar zat heel veel opzoek werk bij. maar waarover kan je in godsnaam 10000 woorden aan besteden?

Moet schrijven. 10000 woorden over nazi duitsland...

Hitler heeft die groet ook maar gejat van de Romeinen. Maar toch, beter nadenken voortaan. Had je een hoop werk bespaard.

Zoek een obscure text over Nazi's op internet
CTRL -C
CTRL -V

Sorted.

weeg nog maar 94

i feel ecto :(aan de ene kant voel ik me wel stukke beter en vooral droger:D:D:D

Collega vertrekt 2 uur eerder zonder wat te zeggen en wie is weer de lul.... JUIST IK! :mad: YES MAD :mad:

Nee hoor. Mijn ouders vinden dat de leraren altijd gelijk hebben:mad:
Lol leraren altijd gelijk :roflol: 10.000 woordjes over iets onzinnigs schrijven, good luck. Mocht je het echt gaan doen, schrijven dan aan het begin kleiner dan aan het einde en schrijf er dan 7 á 8000 :)

Net ofdat ze 10000 woorden gaat tellen :P

Terug
Naar boven