MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net ofdat ze 10000 woorden gaat tellen :P
Ja, daarom ook. Je bent sowieso al dom als je het gaat doen, maar je bent nog dommer als je er daadwerkelijk 10.000 gaat doen :)
Schrijf gewoon iets van 100 woorden en dan zet je achter het laatste woord: x 100

Doe dan meteen

uint16_t x=0;

int main;
{
for(x=0; x<10000; x++){
printf("woord %d", x);
}

Maar als ik leraar was, zou ik het inscannen naar word document en het aantal woorden uitlezen.
Als het er geen 10.000 zijn opnieuw laten doen.
Maar dat ben ik.

Laatst bewerkt:
Als je in spijkerschrift schrijft lukt dat niet.

Doe dan meteen

uint16_t x;

int main;
{
for(x=0; x<10001; x++){
printf("woord %d", x);
}

Maar als ik leraar was, zou ik het inscannen naar word document en het aantal woorden uitlezen.
Als het er geen 10.000 zijn opnieuw laten doen.
Maar dat ben ik.
Dat zijn 10001 woorden aagezien je bij 0 begint. :p

De laatste tijd zijn 8/10 nieuwe topics faaltopics...buikspier/shakies en dergelijke neuzeltopics
En dan die schijtnoobs in de aas-sectie allemaal die te beroerd zijn om zelf eens wat onderzoek/leeswerk te doen en niet gehinderd door enige vorm van kennis die spuit er maar in proppen.

Not mad, disappoint.:(

De laatste tijd zijn 8/10 nieuwe topics faaltopics...buikspier/shakies en dergelijke neuzeltopics
En dan die schijtnoobs in de aas-sectie allemaal die te beroerd zijn om zelf eens wat onderzoek/leeswerk te doen en niet gehinderd door enige vorm van kennis die spuit er maar in proppen.

Not mad, disappoint.:(
kzag laatst een gast die ik ken van vroeger, ook trots AAS aant gebruiken, nu zijn hele lichaam onder de striae, zo erg heb ik het nog nooit gezien, zo jammer he

Dan groeit ie in ieder geval, vaak trekken die striae ook wel weer bij.
Ik bedoel meer dit soort kneusjes

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/hulp-aub-voor-eerste-kuur-301593/

Da's de zoveelste al deze week.:D

Heb een goed voedingsschema daar ligt het niet aan want ben in 3 jaar 5 kg bijgekomen met voeding maar zit nu al lang op mijn max.

Maar 5kg in 3 jaar, dan ligt het er toch zeker aan dat je voeding niet goed is :roflol:

Dan groeit ie in ieder geval, vaak trekken die striae ook wel weer bij.
Ik bedoel meer dit soort kneusjes

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/hulp-aub-voor-eerste-kuur-301593/

Da's de zoveelste al deze week.:D
Hij had iig nog niet genoeg naturel bereikt om te gaan kuren, drukte zelfde als mij, squatte en deadlifte niet. Terwijl hij wellicht wel meer aanleg heeft voor alles.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 18:13 ----------

Maar 5kg in 3 jaar, dan ligt het er toch zeker aan dat je voeding niet goed is :roflol:
5kg kom ik in 1 week aan als ik wil.
wel 4.9kg vet

marcel laat die faalhazen maar AAS gebruiken, ze vallen vroeg of laat toch door de mand(inb4 hoody aan de AAS)

Ben blij dat wij gewoon lekker natty zijn brah..srsly.:)

Ja en dan denken dat ie met een kuurtje wel gaat groeien.
Zal ie meer dan 3 crackers per dag moeten eten maar dat snappen ze niet denk ik.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 18:16 ----------

Hij had iig nog niet genoeg naturel bereikt om te gaan kuren, drukte zelfde als mij, squatte en deadlifte niet. Terwijl hij wellicht wel meer aanleg heeft voor alles.

wel 4.9kg vet

Hm klinkt me allemaal bekend in de oren..:o

wel 4.9kg vet

Ja maar jij zit ook bij de politie, hele dag donuts vreten

wiggum1_5499.png

Ik zie zovaak ectos 1 sultana reep eten voor lunch... Ik zie dan letterlijk hun kleine beetje spier wat ze over hebben wegsmelten

Het wordt zomer dus allerlei mensen in m'n omgeving beginnen met trainen,
[Afbeelding niet meer beschikbaar].

Echt een moordbui :mad:

Terug
Naar boven