Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het enige argument dat je daartegen kan gebruiken is je conditie.. Maar ken genoeg mensen die roken en cardio combineren![]()
yup das het gevolg van mbo niveau na vwo diploma.. achja
Waarom in godsnaam MBO niveau doen met een VWO vooropleiding
Da's een stap terug
Als dat waar is wel R-E-S-T-E-C-P
Dan nog.. is het dom, geldverspilling, spelen met je gezondheid, je stinkt, je tanden worden geel, je vingers meuren, je huid wordt grauw.
Waarom sport je nog eigenlijk?![]()
+1 Nitty, vind altijd raar om te zien hoe mensen voor of na het trainen nog even gaan roken XD
Heb de beste conditie van mijn klas. (Nofatty's at all.)
True, doen wat je leuk vind niet waar het geld te halen is... veel belangrijker

en dat in de cutK*twijven die gaan zitten zeuren om aandacht te krijgen. Meisje was 2 weken geleden op skivakantie geweest en op haar schouder gevallen, toen al shitload aan berichten auw auw auw lars doet zo'n pijn auw auw. Dit weekend zag ik d'r nog los gaan op de dansvloer, leek helemaal nergens last van te hebben, zwaaien met d'r armen enzo. Stuurt ze nu: "Nou er is dus een spier afgescheurd en daarom heb ik nu een piano toets zo heet dat" "En maandag gaat de een echo maken want m'n kop van die schouder en kom die zijn heel erg geirriteerd en waarschijnlijk zijn er heel veel spieren achter ook gescheurd bij m'n schouder" GODVBERERDOMME HOU JE SMOEL VUILE aandachtsh**r, jij kan never nooit zonder pijn met je armen zwaaien als er 'allemaal spieren zijn gescheurd'
YES MADDDDD
Beter gewoon niet reageren