XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hahaha ^^.

Dat er vanochtend een man vol tegen me aan fietste. /-)

K*twijven die gaan zitten zeuren om aandacht te krijgen. Meisje was 2 weken geleden op skivakantie geweest en op haar schouder gevallen, toen al shitload aan berichten auw auw auw lars doet zo'n pijn auw auw. Dit weekend zag ik d'r nog los gaan op de dansvloer, leek helemaal nergens last van te hebben, zwaaien met d'r armen enzo. Stuurt ze nu: "Nou er is dus een spier afgescheurd en daarom heb ik nu een piano toets zo heet dat" "En maandag gaat de een echo maken want m'n kop van die schouder en kom die zijn heel erg geirriteerd en waarschijnlijk zijn er heel veel spieren achter ook gescheurd bij m'n schouder" GODVBERERDOMME HOU JE SMOEL VUILE aandachtsh**r, jij kan never nooit zonder pijn met je armen zwaaien als er 'allemaal spieren zijn gescheurd'

YES MADDDDD

Beter gewoon niet reageren

typisch voor friendzone

Ik wil je best gelijk geven, maar deze keer klopt het niet, dat meisje heeft meerdere keren de liefde verklaard, maar zelf steeds gezegd dat ik niks wilde. Probeert nog steeds op alle manieren aandacht van me te krijgen. In de kroeg de hele tijd aanraken, lachen om alles wat ik zeg en constant vragen of ik met haar mee naar huis ga. 's Nachts krijg ik berichten van kom je even langs, wil lekker tegen je aan kruipen, heb het zo koud blabla. Stuur vrijwel niks terug en als ik wat terugstuur dan is het redelijk kortaf. Het is gewoon een stalker.

Mijn................................... knie. Houde het gvd net weer niet met cardio.

Moest door mijn knie al 2 jaar geleden stoppen met voetballen. En nu lukt cross traine gvd ook niet meer.

Ik wil je best gelijk geven, maar deze keer klopt het niet, dat meisje heeft meerdere keren de liefde verklaard, maar zelf steeds gezegd dat ik niks wilde. Probeert nog steeds op alle manieren aandacht van me te krijgen. In de kroeg de hele tijd aanraken, lachen om alles wat ik zeg en constant vragen of ik met haar mee naar huis ga. 's Nachts krijg ik berichten van kom je even langs, wil lekker tegen je aan kruipen, heb het zo koud blabla. Stuur vrijwel niks terug en als ik wat terugstuur dan is het redelijk kortaf. Het is gewoon een stalker.
Ze is dus niet knap? Anders zou ik het probleem niet inzien:rolleyes:

Ze is dus niet knap? Anders zou ik het probleem niet inzien:rolleyes:

Naja, ze is niet lelijk, maar ook zeker geen 9/10, beetje een paardensmoel, het is gewoon een verschrikkelijk irritant wijf blijkt achteraf. Heb een maandje ongeveer beetje met d'r zitten klooien en kreeg toen al de hele dag door berichten van haar, en als ik niet reageerde werd ze helemaal wild. Heb het toen afgekapt, maar ze schijnt nog steeds niet te accepteren dat het niks wordt tussen ons.

Oh, pics in spoiler

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Da's ****ed brah...fietsen ook problematisch?

Fietsen gaat wel gelukkig. Maar doe liever crosse, verbrand meer kcal.

2 jaar geleden al voor naar de huisarts geweest. Zo'n man van 60, zwaar grifo.
Kreeg steeds het advies rust houden.
Kon toen 2 maanden niet eens normaal lopen, ik liep er bij alsof ik in mijn reet was gedoet.
Na de 4e keer langs de dokter, mocht ik eindelijk naar het ziekenhuis.
Had toen inmiddels geen pijn, dus de arts zat daar aan me poot te trekke. Maar die zei je hebt niks.

Maarja ik krijg pijn als ik omwentelingen ga maken met mijn benen.

Ga toch maar weer een keer langs. Want begin dit toch er beu te raken.

Naja, ze is niet lelijk, maar ook zeker geen 9/10, beetje een paardensmoel, het is gewoon een verschrikkelijk irritant wijf blijkt achteraf. Heb een maandje ongeveer beetje met d'r zitten klooien en kreeg toen al de hele dag door berichten van haar, en als ik niet reageerde werd ze helemaal wild. Heb het toen afgekapt, maar ze schijnt nog steeds niet te accepteren dat het niks wordt tussen ons.

Oh, pics in spoiler

Ziet er toch best goed uit :o

Kon toen 2 maanden niet eens normaal lopen, ik liep er bij alsof ik in mijn reet was gedoet.
Had toen inmiddels geen pijn, dus de arts zat daar aan me poot te trekke. Maar die zei je hebt niks.

:aai: fuhked up broski goodluck

Kan je wel een beetje fatsoenlijk benen trainen dan? Ikzelf heb ook verrotte pijn aan m'n knieën als ik zware extensions of squats/leg presses doe.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 14:10 ----------

Mwah, foto's geven niet echt goed beeld vind ik :o

Kan je wel een beetje fatsoenlijk benen trainen dan? Ikzelf heb ook verrotte pijn aan m'n knieën als ik zware extensions of squats/leg presses doe.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 14:10 ----------

Mwah, foto's geven niet echt goed beeld vind ik :o

Hmm klote bro.

Squatte gaat prima.

****ed up man! Waarom ga je niet naar de fysio ipv dokter? Heb je toch geen verwijsbrief voor nodig tegenwoordig. Kan me niet helemaal meer herinneren op welke momenten ik vroeger last had, maar google eens op chondropathie.

****ed up man! Waarom ga je niet naar de fysio ipv dokter? Heb je toch geen verwijsbrief voor nodig tegenwoordig. Kan me niet helemaal meer herinneren op welke momenten ik vroeger last had, maar google eens op chondropathie.

Heb geen ervaring met fysio. Maar thnx voor de tip. Wellicht een goede optie.

Terug
Naar boven