- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****ing 4 uurse computersystemen cursus terwijl ik die onzin al lang beheers. fuuuuuuu

yup das het gevolg van mbo niveau na vwo diploma.. achja

yup das het gevolg van mbo niveau na vwo diploma.. achja
Waarom in godsnaam MBO niveau doen met een VWO vooropleiding
Da's een stap terugNa week week hard gewerkt te hebben vanavond en morgen de hele dag studeren
Waarom in godsnaam MBO niveau doen met een VWO vooropleiding
Da's een stap terug

zeggen dat je rookt maar..... dat je gestopt bentAw lawd. Wil aan mijn ouders vertellen dat ik rook maar weet nu al dat ze dan helemaal gaan trippen. To do or not to do?

Niet vertellen en stoppen.Aw lawd. Wil aan mijn ouders vertellen dat ik rook maar weet nu al dat ze dan helemaal gaan trippen. To do or not to do?
Haha, dat is het nu. Had het eerst tegen mijn pa gezegd. Afgesproken om te stoppen maar ik wil niet stoppen..:S
idd toch geldverspilling mangewoon stoppen man. roken en sporten is geen combo....
Dan nog.. is het dom, geldverspilling, spelen met je gezondheid, je stinkt, je tanden worden geel, je vingers meuren, je huid wordt grauw.

lol ik kreeg zelfs peuken van mijn moeder ben toch gestopt

Dan nog.. is het dom, geldverspilling, spelen met je gezondheid, je stinkt, je tanden worden geel, je vingers meuren, je huid wordt grauw.
Waarom sport je nog eigenlijk?![]()