- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vrouwelijke collega's lopen op te scheppen wat voor kado's of verassingen ze hebben gekregen, zeg ik goh zo'n dingen geef ik gewoon door het jaar aan mijn vriendin, zij is alle dagen speciaal en niet enkel op 14 februari.
koude oorlog nu op het werk![]()

vrouwelijke collega's lopen op te scheppen wat voor kado's of verassingen ze hebben gekregen, zeg ik goh zo'n dingen geef ik gewoon door het jaar aan mijn vriendin, zij is alle dagen speciaal en niet enkel op 14 februari.

Als ik eerlijk ben merk ik er niks van.
Ik kwam er pas achter dat het valentijn was toen een klasgenootje een roos in mn gezicht drukte en zei ''KIJK WAT IK GEHAD HEB DAN, KIJK DAN!! KIJK''.

zwartwit is stoerder
Ga gwn naar een h**r?
Haha mijn chick is niet in de buurt dus zal wel een flinke groentesigaret aansteken vanvondGa gwn naar een h**r?
Valentijnsdag moet wel hatelijk zijn stel je je wijf begint gelijk een week van tevoren te zeiken dat het valentijnsdag is en op valentijnsdag moet ze wat zien anders zwaait er wat + hele dag bij haar zijn en meer gezeik aanhoren.

Haha mijn chick is niet in de buurt dus zal wel een flinke groentesigaret aansteken vanvond![]()