Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik merk er lekker wel wat van, bitchez!!!!!

vrouwelijke collega's lopen op te scheppen wat voor kado's of verassingen ze hebben gekregen, zeg ik goh zo'n dingen geef ik gewoon door het jaar aan mijn vriendin, zij is alle dagen speciaal en niet enkel op 14 februari.

koude oorlog nu op het werk :p

vrouwelijke collega's lopen op te scheppen wat voor kado's of verassingen ze hebben gekregen, zeg ik goh zo'n dingen geef ik gewoon door het jaar aan mijn vriendin, zij is alle dagen speciaal en niet enkel op 14 februari.

Met een vaste vriendin werkt het nou eenmaal zo, ik zeg goed bezig :)

trollololol:roflol:

timmeeeeh trollin bishes @ work

Jahaa die Timmy, die doet het goed :D

do not care, do not mind

op mijn school heb je geen meiden forever alone

Weer in de gym geweest na een heftige week.

zeg ik ook altijd hehehhe. gelijk iedereen gekwetst :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.752
pietjes nieuwe avatar:(

die andere was beter

Zie je de gelijkenis niet dan?

Ga ik fixen als ik thuis ben dan :)

Valentijnsdag
foreveralone.jpg

Valentijnsdag
foreveralone.jpg
Ga gwn naar een h**r?

Valentijnsdag moet wel hatelijk zijn stel je je wijf begint gelijk een week van tevoren te zeiken dat het valentijnsdag is en op valentijnsdag moet ze wat zien anders zwaait er wat + hele dag bij haar zijn en meer gezeik aanhoren.

Ga gwn naar een h**r?

Valentijnsdag moet wel hatelijk zijn stel je je wijf begint gelijk een week van tevoren te zeiken dat het valentijnsdag is en op valentijnsdag moet ze wat zien anders zwaait er wat + hele dag bij haar zijn en meer gezeik aanhoren.
Haha mijn chick is niet in de buurt dus zal wel een flinke groentesigaret aansteken vanvond:o

.....
me_gusta.jpg

Terug
Naar boven