Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je armen flexen en zeggen, KIJK DAN !!! KIJK DAN!!!!!!!!Als ik eerlijk ben merk ik er niks van.
Ik kwam er pas achter dat het valentijn was toen een klasgenootje een roos in mn gezicht drukte en zei ''KIJK WAT IK GEHAD HEB DAN, KIJK DAN!! KIJK''.
Haha mijn chick is niet in de buurt dus zal wel een flinke groentesigaret aansteken vanvond![]()
Heb een "Valentijnbekentenis"-smsje van iemand gekregen. Toffe meid, lekker ding en alles,...
Terwijl ik het lees, springt mijn kat op mijn kas en stoot er iets van. Een kaartje dat ik dacht dat ik al lang kwijt was, en waarin iets staat van iemand wat ik zelf vergete was over mijzelf.
Dat gevoel deed me net iets te veel beseffen over wie er echt in mijn hart zit. Wat nu...
Heb een "Valentijnbekentenis"-smsje van iemand gekregen. Toffe meid, lekker ding en alles,...
Terwijl ik het lees, springt mijn kat op mijn kas en stoot er iets van. Een kaartje dat ik dacht dat ik al lang kwijt was, en waarin iets staat van iemand wat ik zelf vergete was over mijzelf.
Dat gevoel deed me net iets te veel beseffen over wie er echt in mijn hart zit. Wat nu...
but my heart told my head this time no this time nooo

picsHeb een "Valentijnbekentenis"-smsje van iemand gekregen. Toffe meid, lekker ding en alles,...
gewoon allebei geven.Heb een "Valentijnbekentenis"-smsje van iemand gekregen. Toffe meid, lekker ding en alles,...
why

die is dan cker helemaal verwijderd, zie hem iig niet in de lijst van door jou gestarte topics
On topic: dat we onze goede vrind krakatoa (minstens) een week moeten missen