XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Buikgriep

Slecht geslapen :(

ziek .....

De aankondiging van htc line up :( srs mijn week is zelfs verpest...

Oke waar zal ik beginnen, op me werk gaat alles k*t. Collega's doen hun werk niet volledig. Werk materiaal dat niet goed werkt. Collega's die stinken.

Afgelopen 2 weken maar slechte onbijt maaltijden gehad, gewoon geen honger meer hebben dan. stiema die jankt dat ik gewoon brood moet eten en gewoon 3x op een dag moet eten. Thuis iedereen ziek behalve ik dus dat kan ook nog eens komen. Echt tijd dat ik op mezelf ga, vrijdag afspraak om bij een koophuis te gaan kijken, kan weer niet doorgaan omdat ik geen vrij kan krijgen die dag.

Ik kijk uit naar me weekend maar aangezien ik nog 3,5 dag moet werken duurt dat nog veel te lang k*tzooi

:fuu:

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

En er spuit net manderijnen sap in me oog, prikt als een gek :fuu: :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.798
Oke waar zal ik beginnen, op me werk gaat alles k*t. Collega's doen hun werk niet volledig. Werk materiaal dat niet goed werkt. Collega's die stinken.
zelf ook geen f*ck uitvoeren en stinken
vrijdag afspraak om bij een koophuis te gaan kijken, kan weer niet doorgaan omdat ik geen vrij kan krijgen die dag.
meld je ziek

En er spuit net manderijnen sap in me oog, prikt als een gek :fuu: :mad:
:roflol:

Vandaag 2 uur college gehad, veelte lang :fuu:

Stomme TNT. Staat dat mijn pakketje is afgeleverd en op track&trace staat zelfs een handtekening, maar ik ben de hele dag niet thuis geweest.

Terug
Naar boven