- Waardering
- 563
zul je altijd zienKom ik thuis na trainen, eerste wat ik zie in me kamer is die hyperfx sample die ik eerst niet kon vinden![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zul je altijd zienKom ik thuis na trainen, eerste wat ik zie in me kamer is die hyperfx sample die ik eerst niet kon vinden![]()

vorig jaar ook gehad
kon 3 maand nauwelijks benen trainen + fysiotherapie...
Gaat lekker ontsteken zometeen
OT: Ik weet gvd echt niet wat voor studie ik moet toen volgend jaar![]()

Gvd te laat met opzeggen van abonnement
Weet iemand hier wat er gebeurt als je gewoon niet betaalt??
voeding en diëtetiek met mij
brb 95% vrouw 5% man waar ik en jij dan de enige zijn die liften
srs
OT; de laatste tijd kan echt niks me meer schelen, praat met zoveel meiden die allemaal weer een probleem hebben :
- die kan haar concert vanavond niet halen en is boos op NS
- die heeft een vriendin die zwanger is en nu boos is op haar
- een ander is weer boos op mij omdat ik een 'player' ben
- die heeft weer moeite met studie
- die heeft weer ruzie met roomies
enige wat ik zeg is oke of komt wel goed
word tijd dat ik wat nieuwe bros vind in alkmaar, huidige vrienden beginnen me iets te veel te vervelen, chillen doordeweeks elke avond met wat joints en altijd dezelfde gesprekken![]()

Uiteindelijk krijg je een leuke brief van interum justitia.Gvd te laat met opzeggen van abonnement
Weet iemand hier wat er gebeurt als je gewoon niet betaalt??

OT; de laatste tijd kan echt niks me meer schelen, praat met zoveel meiden die allemaal weer een probleem hebben :
- die kan haar concert vanavond niet halen en is boos op NS

Sinds de nieuwe wetgeving mogen ze jou contract alleen nog maar verlengen door een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand.
Als dit niet in hun voorwaarden staat zijn zei niet helemaal goed bezig want het hoort sinds vorige maand officieel in de nieuwe contracten te staan.
**** in Nederland***
.klopt maar ik heb geen nieuw contract maar nog van voor 2012 en daar geld het niet voor. staat in de voorwaarde.
Las wel ergens op internet een nieuwsbericht dat een man weigerde te betalen en dat kwam voor de rechter en hij won toen
klopt maar ik heb geen nieuw contract maar nog van voor 2012 en daar geld het niet voor. staat in de voorwaarde.
Las wel ergens op internet een nieuwsbericht dat een man weigerde te betalen en dat kwam voor de rechter en hij won toen