Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

spier in mijn quads gescheurd ofzo :x

srs? damn.. hopen dat ik me eigen vergist heb en dat ik over een paar dagen weer normaal kan lopen. Het doet nu niet echt pijn, maar het voelde wel alsof mijn rechterbeen eraf viel

Gaat lekker ontsteken zometeen :)

OT: Ik weet gvd echt niet wat voor studie ik moet toen volgend jaar :mad:

Gaat lekker ontsteken zometeen :)

OT: Ik weet gvd echt niet wat voor studie ik moet toen volgend jaar :mad:

voeding en diëtetiek met mij

brb 95% vrouw 5% man waar ik en jij dan de enige zijn die liften

srs

OT; de laatste tijd kan echt niks me meer schelen, praat met zoveel meiden die allemaal weer een probleem hebben :

- die kan haar concert vanavond niet halen en is boos op NS
- die heeft een vriendin die zwanger is en nu boos is op haar
- een ander is weer boos op mij omdat ik een 'player' ben
- die heeft weer moeite met studie
- die heeft weer ruzie met roomies

enige wat ik zeg is oke of komt wel goed

word tijd dat ik wat nieuwe bros vind in alkmaar, huidige vrienden beginnen me iets te veel te vervelen, chillen doordeweeks elke avond met wat joints en altijd dezelfde gesprekken:(

wou ff uurtje slapen, ging mooi niet door door een mong**l die me wakker belde net nadat ik in slaap viel.

Gvd te laat met opzeggen van abonnement:(
Weet iemand hier wat er gebeurt als je gewoon niet betaalt??

voeding en diëtetiek met mij

brb 95% vrouw 5% man waar ik en jij dan de enige zijn die liften

srs

OT; de laatste tijd kan echt niks me meer schelen, praat met zoveel meiden die allemaal weer een probleem hebben :

- die heeft een vriendin die zwanger is en nu boos is op haar
- een ander is weer boos op mij omdat ik een 'player' ben
- die heeft weer moeite met studie
- die heeft weer ruzie met roomies

enige wat ik zeg is oke of komt wel goed

word tijd dat ik wat nieuwe bros vind in alkmaar, huidige vrienden beginnen me iets te veel te vervelen, chillen doordeweeks elke avond met wat joints en altijd dezelfde gesprekken:(

Haha, heel herkenbaar, meisjes komen helemaal tegen je lullen om steun en het caret je echt geen phuck. Los je eigen problemen op en val mij daar niet mee lastig denk ik altijd. :o

En ja, heb zelfde probleem als jij met m'n maten, ben toe aan nieuwe 'avonturen' om het zo maar ff te noemen. Huidige maten irriteer ik me teveel aan en gozer met wie ik nu echt elke dag om ga is gewoon heel anders dan ik. Ga eigenlijk meer met hem om omdat hij bijna als enige overdag kan chillen aangezien hij ook geen opleiding doet, lol. Elke dag hetzelfde.

Voeding en dietiek, haha, als ik daaraan denk zie ik me zelf dag in dag uit dikke mensen van hun obesitas af proberen te helpen. Niet echt leuk plaatje, maar misschien heb ik verkeerde beeld van die opleiding :p

Nice, ik ga wel naar dit concert van ED vanavond! fuaak yea

Ik krijg echt koppijn van dat schijt facebook:
35hqufd.jpg

van de sportschool en wil naar een andere:(

Sinds de nieuwe wetgeving mogen ze jou contract alleen nog maar verlengen door een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand.

Als dit niet in hun voorwaarden staat zijn zei niet helemaal goed bezig want het hoort sinds vorige maand officieel in de nieuwe contracten te staan.

**** in Nederland***

Sinds de nieuwe wetgeving mogen ze jou contract alleen nog maar verlengen door een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand.

Als dit niet in hun voorwaarden staat zijn zei niet helemaal goed bezig want het hoort sinds vorige maand officieel in de nieuwe contracten te staan.

**** in Nederland***

klopt maar ik heb geen nieuw contract maar nog van voor 2012 en daar geld het niet voor. staat in de voorwaarde:(.

Las wel ergens op internet een nieuwsbericht dat een man weigerde te betalen en dat kwam voor de rechter en hij won toen

klopt maar ik heb geen nieuw contract maar nog van voor 2012 en daar geld het niet voor. staat in de voorwaarde:(.

Las wel ergens op internet een nieuwsbericht dat een man weigerde te betalen en dat kwam voor de rechter en hij won toen

kans is wel groot dat je een incasso krijgt en als het voor de rechter komt (en je verliest) jij voor de kosten opdraait

Hmm, er zijn inderdaad wat mazen in die wet ja...

http://www.iusmentis.com/zakendoen/...-stilzwijgend-opzeggen-verlengen/#ookbestaand

De situatie voor bestaande contracten is bepaald onduidelijk. Hoewel het de wens van Van Dam was om ook bestaande contracten direct onder deze wet te laten vallen, lijken andere wetten hiertegen in de weg te staan.
De Wet Van Dam treedt in werking per 1 december 2011. Van Dam had daarbij in de memorie van toelichting opgenomen dat er geen overgangsrecht zou gelden. Ook bestaande contracten zijn per direct onderworpen aan deze regel, zo verklaarde hij.
Echter, volgens veel juristen zou de Overgangswet Nieuw BW uit 1969 van toepassing zijn op de Wet Van Dam. Deze overgangswet bepaalt dat een wetswijziging in het Burgerlijk Wetboek pas een jaar na inwerkingtreding mag worden toegepast op bestaande contracten. Daarmee zouden bestaande contracten pas op 1 december 2012 per maand opzegbaar worden. Volgens sommigen zelfs pas bij de eerste stilzwijgende verlenging ná deze datum, dus soms zelfs 1 december 2013!
Een door Van Dam ingediende reparatiewet die dit moest corrigeren, is op het laatste moment ingetrokken. Wat de gevolgen daarvan zijn, is nu niet duidelijk. Goed verdedigbaar is dat vanuit het consumentenbelang bestaande contracten tóch in 2012 al opzegbaar zijn en niet pas vanaf december van dat jaar. De Rijksoverheid.nl, Consuwijzer en Antwoordvoorbedrijven melden echter allen expliciet dat voor bestaande overeenkomsten de wet pas eind 2012 van toepassing is. Het woord lijkt dan ook aan de rechter - hoewel het niet te verwachten is dat consumenten gaan procederen over een opzegging.

Terug
Naar boven