Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zo ****ing veel frustraties tegenover m'n pa. Erger me kapot aan hem en daarom ergert hij zich weer kapot aan mij. Gaat al 8 jaar zo en ben het echt zat aan het worden om bij hem in de buurt te zijn.

Thats natural brah. Sparen en t huis uit zsm :)

Thats natural brah. Sparen en t huis uit zsm :)

Is ook iets wat ik graag wil. Sparen gaat alleen zo langzaam met het loon van een bijbaantje. Laatste jaren iets te makkelijk geweest met geld uitgeven waardoor al m'n geld op is/was. Nu 3 maanden begonnen met elke maand 250 opzij leggen, zo duurt het nog wel ff.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 19:03 ----------

Lol, dat gaat nergens over. Kan wel zijn dat ik m'n ma soort in bescherming neem. M'n pa is lang geleden vreemd gegaan, ouders zijn bij elkaar gebleven waarschijnlijk alleen om mij en m'n broer een normale jeugd te geven, maar op deze leeftijd ga ik dat pas inzien en zie ik hoe ongelukkig m'n ma eigenlijk is met m'n pa.

bah dl repout maar 3x, 4 zat er gvd net niet in.. komt door k*t hiit trainingen waar mijn lichaam niet aan gewend is

Ik voel dat ik ziek word. Mijn ma ligt al met buikgriep op bed, dus denk dat ik ook ben aangestoken. Eeh last van me maag en aan de race. Dat werd dus weer een keer tijd dat ik ziek werd. Toch al weer lang geleden. Pffff:(

bah dl repout maar 3x, 4 zat er gvd net niet in.. komt door k*t hiit trainingen waar mijn lichaam niet aan gewend is

hiit.. had een onderzoek gelezen dat je met hiit naast vet, een klein beetje spier verbrand. Cardio kan je het best rustig aan doen.

hiit.. had een onderzoek gelezen dat je met hiit naast vet, een klein beetje spier verbrand. Cardio kan je het best rustig aan doen.

verplicht sporten op de academie he

Plus Wendler raad het ook aan, maar lichaam moet er nog aan wennen

verplicht sporten op de academie he

Plus Wendler raad het ook aan, maar lichaam moet er nog aan wennen

Ja, maar je pakt je spieren verkeerd aan met hiit, er verandert niets in je UB kwa spierverlies, maar wel wat in je benen.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 19:58 ----------

Quads,hams etc, daar ga je wat kwijtraken

Ja, maar je pakt je spieren verkeerd aan met hiit, er verandert niets in je UB kwa spierverlies, maar wel wat in je benen.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 19:58 ----------

Quads,hams etc, daar ga je wat kwijtraken
kheb geen keus op school wat moet ik zeggen, ja sorry kwil geen spierverlies hebben. Kan ik meteen mijn koffers pakken

wat een onzin, heb gisteren zink besteld en het zou vandaag dus binnen moeten komen, kijk ik nu op die mijnpakket site en staat er dat ik het morgen tussen 08:30 en 21:30 pas krijg:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

De weegschaal vanmorgen.:mad:

Yes mad.

Mijn leven zoals het nu is. :(

bijna gepuked na zwemles bah

wat een onzin, heb gisteren zink besteld en het zou vandaag dus binnen moeten komen, kijk ik nu op die mijnpakket site en staat er dat ik het morgen tussen 08:30 en 21:30 pas krijg:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

hmm mijne kwam net binnen :D Iedereen aan de zinc!! :roflol:
Neem je het ook vlak voor slapen gaan net als Peerebaum?

Had ook calcium&magnesium meebesteld.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 17:19 ----------

bijna gepuked na zwemles bah

Heb je ondertussen al bijna A binnen?

gaan ze weer met de vitaminehype :roflol:

Terug
Naar boven