- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Waarom weet jij dit?met aids kan je vandaag de dag dezelfde levensverwachting hebben als een normale mens hoorje moet wel elke dag 20 verschillende pillen slikken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom weet jij dit?met aids kan je vandaag de dag dezelfde levensverwachting hebben als een normale mens hoorje moet wel elke dag 20 verschillende pillen slikken

Ok, heeft dus iets met bb.com te maken.
Voor de rest ben ik nog niet veel wijzer.
![]()
dat dere celltech 322 up, 26 down
anabolic steroid that turns you into ronnie coleman overnight
massively used on the bodybuilding.com forums
eric: damn dave, how are you benching 300lbs? you were struggling with 100lbs yesterday
dave: dude, i went home and tried this stuff called dat dere celltech. it got me juiced up and now im pumped!
eric: good job dave man! i need to get me some of that!
eric's mom: waw! dave has the muscles now. he can pittb anytime!
dat dere celltech 114 up, 16 down
Hardcore illegal anabolic steroid that is commonly abused by The Misc and other underground bodybuilding communities.
Guy 1: bigmane looks swole son!
Guy 2: Yah brah its cuz hes juicin with dat dere celltech
Guy 1: oh I sea
inb4 nog een maand te leven.
Maar even srs, verder heb je niet echt klachten toch of wel?

Dit is wel echt vreselijk ja, dit zou mijn dag ook wel verpesten.sick, ik begruik echt nooooit meer van die openbare staande plasbakken, heel de ruimte was leeg dus ik dacht ff snel maar staand pissen, loopt er net een gast naar binnen, gaat ie precies naast mij staan, zat ie HEEL de tijd te kijken, ik kan zelf niet spontaan ophouden met plassen dus moest wel door, uiteindelijk snel weggelopen niet eens handen gewassen, voortaan in zo'n hokje![]()
sick, ik begruik echt nooooit meer van die openbare staande plasbakken, heel de ruimte was leeg dus ik dacht ff snel maar staand pissen, loopt er net een gast naar binnen, gaat ie precies naast mij staan, zat ie HEEL de tijd te kijken, ik kan zelf niet spontaan ophouden met plassen dus moest wel door, uiteindelijk snel weggelopen niet eens handen gewassen, voortaan in zo'n hokje![]()

Was het dan zo'n beest dat je niet wat deed? Ik ben geen internet hero maar ik zou me behoorlijk boos maken![]()

was een ecto, maar ik ben wel zo beleefd om hem maar te laten kijken en er niks van te zeggen..![]()

Zei hij niet 'aah..wat lief!' toen hij kleine hoody zag?
![]()

Zei hij niet 'aah..wat lief!' toen hij kleine hoody zag?
![]()
zo groot is mijne idd niet(15.5cm), snap dus niet wat hij er interessant aan vond![]()

sick, ik begruik echt nooooit meer van die openbare staande plasbakken, heel de ruimte was leeg dus ik dacht ff snel maar staand pissen, loopt er net een gast naar binnen, gaat ie precies naast mij staan, zat ie HEEL de tijd te kijken, ik kan zelf niet spontaan ophouden met plassen dus moest wel door, uiteindelijk snel weggelopen niet eens handen gewassen, voortaan in zo'n hokje![]()