- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
hartkloppingen :O
moet echt ff kappen met dexaprine en pwo's
Serieus bestel gewoon een eca stack. Ik kreeg ook hardkloppingen van dexa. K*t spul
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hartkloppingen :O
moet echt ff kappen met dexaprine en pwo's
Moest dr veel bloed uit dan? Ik had het ook laatste keer, helemaal dizzy, ging sterretjes zien. Komt omdat die k*t 4 keer moest prikken en zat te wigglen met die naald.
grote p*ssy als het aankomt met aders en naalden
had vorig jaar geen moeite met melanotan 2 injecterenDus je kreeg acupunctuur EN bloedprikken? Dubbel de service tegen dezelfde prijs. Wat zeik je nou?![]()
nee 'maar' 3.5ml maar werd er gewoon bleek,misselijk vangrote p*ssy als het aankomt met aders en naalden
had vorig jaar geen moeite met melanotan 2 injecteren
Nu je het zegt, ik voelde daarna wel een versterkte chi door mijn lichaam stromen.
---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 14:00 ----------
melanotan
![]()

mhhhh van dexa krijg ik geen hartkloppingen, is juist de enige energizer die me een goed gevoel geeft zonder echte crash
melotan is voor je huidskleur toch brah? wrrom dat injecteren :S neem dan gewoon een zonnebankie...
melotan is voor je huidskleur toch brah? wrrom dat injecteren :S neem dan gewoon een zonnebankie...

Deze snap ik even niet
zeg je nou dat je dezelfde vial met marcel deelt?
of heb je dezelfde ofwat? 
Deze snap ik even nietzeg je nou dat je dezelfde vial met marcel deelt?
of heb je dezelfde ofwat?
![]()
Ik snap er geen **** van, gisteren heel zwaar getrained en alles. En geen spierpijn in me triceps..:S normaal altijd spierpijn maar de laatste paar weken nauwelijks. Dit geeft wel een beetje klote gevoel. Ik zit op 2800 kcal, max 60 carbs, 40 gr vet en rond de 300 gr eiwitten.
Enige verschil is dat ik Hard gebruikt, dexaprine, leucine en zink.
Hebben 1 van deze supplementen invloed op spierpijn of kan dit een teken zijn van overtraining? (wat me heel sterk lijkt)
Ik snap er geen **** van, gisteren heel zwaar getrained en alles. En geen spierpijn in me triceps..:S normaal altijd spierpijn maar de laatste paar weken nauwelijks. Dit geeft wel een beetje klote gevoel. Ik zit op 2800 kcal, max 60 carbs, 40 gr vet en rond de 300 gr eiwitten.
Hebben 1 van deze supplementen invloed op spierpijn of kan dit een teken zijn van overtraining? (wat me heel sterk lijkt)
Ik ben het neefje van marcel , kwam vorig jaar af en toe op visite en toen deden we samen melanotan