AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

mhhhh van dexa krijg ik geen hartkloppingen, is juist de enige energizer die me een goed gevoel geeft zonder echte crash

Moest dr veel bloed uit dan? Ik had het ook laatste keer, helemaal dizzy, ging sterretjes zien. Komt omdat die k*t 4 keer moest prikken en zat te wigglen met die naald.

nee 'maar' 3.5ml maar werd er gewoon bleek,misselijk van :roflol: grote p*ssy als het aankomt met aders en naalden :( had vorig jaar geen moeite met melanotan 2 injecteren

Dus je kreeg acupunctuur EN bloedprikken? Dubbel de service tegen dezelfde prijs. Wat zeik je nou? ;)

Nu je het zegt, ik voelde daarna wel een versterkte chi door mijn lichaam stromen.

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 14:00 ----------

nee 'maar' 3.5ml maar werd er gewoon bleek,misselijk van :roflol: grote p*ssy als het aankomt met aders en naalden :( had vorig jaar geen moeite met melanotan 2 injecteren

melanotan

d.jpg

Ik snap er geen **** van, gisteren heel zwaar getrained en alles. En geen spierpijn in me triceps..:S normaal altijd spierpijn maar de laatste paar weken nauwelijks. Dit geeft wel een beetje klote gevoel. Ik zit op 2800 kcal, max 60 carbs, 40 gr vet en rond de 300 gr eiwitten.

Enige verschil is dat ik Hard gebruikt, dexaprine, leucine en zink.

Hebben 1 van deze supplementen invloed op spierpijn of kan dit een teken zijn van overtraining? (wat me heel sterk lijkt)

Ik heb woensdagavond mijn kuiten zwaar getraind, zwaarder dan normaal ik voelde ze gewoon branden na de training. Toch geen spierpijn, terwijl ik normaal dagen spierpijn heb. Raar inderdaad.

Deze snap ik even niet :p zeg je nou dat je dezelfde vial met marcel deelt?:P of heb je dezelfde ofwat? :P

Ik ben het neefje van marcel , kwam vorig jaar af en toe op visite en toen deden we samen melanotan

Ik snap er geen **** van, gisteren heel zwaar getrained en alles. En geen spierpijn in me triceps..:S normaal altijd spierpijn maar de laatste paar weken nauwelijks. Dit geeft wel een beetje klote gevoel. Ik zit op 2800 kcal, max 60 carbs, 40 gr vet en rond de 300 gr eiwitten.

Hebben 1 van deze supplementen invloed op spierpijn of kan dit een teken zijn van overtraining? (wat me heel sterk lijkt)

je bent te buff voor je spierpijn

Ik zeg Preventief Amputeren!

ik heb normaal altijd spierpijn, echt altijd:p

ik had een keer total muscle solution en toen had ik ook bijna geen spierpijn

Neem je meer EAS?

Sinds ik veel eiwitten inneem heb ik ook nauwelijks tot nooit meer spierpijn.

Ga maar is een dag eten wat een normaal mens eet dus nauwelijks eiwitten ik heb dan de volgende dag echt wel spierpijn.

Pff gezeur van allemaal mensen.

Terug
Naar boven