- Waardering
- 12.551
Kont vuurrood verbrand.. Houd normaal me boxer aan onder zonnebank
Is this real life?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kont vuurrood verbrand.. Houd normaal me boxer aan onder zonnebank

en dit keer zag ik dat hij net schoon gemaakt werdHeadset doet het soms aan 1 kant niet.
Dit is het begin van het einde .
Ik heb net dezelfde en is het is de slechtste die ik ooit heb gehad...Haha, herkenbaar.
Deze koptelefoon van 17 euro heb ik, er zit een enorm goede bass in en het volume is beperkt zodat je oren niet kapot gaan. Hij is echter niet te zacht, gewoon perfect.
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/philips-sph2000-koptelefoon-zwart/9000000011418502/index.html

Ik heb net dezelfde en is het is de slechtste die ik ooit heb gehad...![]()

Het is gewoon shit kwaliteit. Voelt goedkoop aan enz. Houd niets geluid tegen.
De mijne lijkt dezelfde en koste ong hetzelfdeze komt ook wel gewoon langs hoor, kan alleen geen coïtus hebben. zal ff opzoeken of ik wel gepijpt kan worden met condoom
wat niet zo feelsgoodman voelt
anders wordt het morgen alleen vingeren en handjob ontvangen![]()
morgen 09:30, hooooooooooooop dat ik moet pissen in een bakje want er komt mooi geen wattenstaafje oid in de buurt van me esthetische penis
Chlamydia kan worden aangetoond met een urinetest. Of door met een wattenstaafje wat afscheiding uit de vagina of plasbuis af te nemen
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu doet nu al zeer
nvm NB Vroeger werd soa onderzoek nog wel eens gedaan door met een wattenstokje in het bovenste stukje van de plasbuis te gaan. Gelukkig is dit onderzoek (dat soms wat gevoelig kan zijn) zelden nodig. Meestal kan de diagnose ook door een vaginale swab of door urine onderzoek gesteld worden.
![]()

heb jij even geluk!Headset doet het soms aan 1 kant niet.
Dit is het begin van het einde .
Haha, herkenbaar.
Deze koptelefoon van 17 euro heb ik, er zit een enorm goede bass in en het volume is beperkt zodat je oren niet kapot gaan. Hij is echter niet te zacht, gewoon perfect.
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/philips-sph2000-koptelefoon-zwart/9000000011418502/index.html
deze heb ik ook maar alleen als ik het aan mn pc aansluit doet die niet?
deze heb ik ook maar alleen als ik het aan mn pc aansluit doet die niet?