AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hevige spierpijn in mijn benen voor nu al 2 dagen. Heb er zelfs in mijn bed last van en ben zowat totaal uitgeschakeld. LOL echte klote!

Ben chagrijnig en moet zo gaan werken..

zojuist n cuttraining van borst gehad vind ik:/

I got a hangover, whoohoo...:(

Autoradio en afstandbediening van de centrale deurvergrendeling kapot.:mad:

Ik doe nu even aan carb cycling, 50 g KH'S vetten uit olijfolie, tonijn en eieren OH LAWD wens me geluk

2 weken slechte voeding en laatste week ook maar 1x getrained en je merkt het wel rap achteruit gaan zo :(
Tijd om weer even te gaan beuken

Vannacht had ik een nachtmerrie dat ik ontvoerd werd door aliens ...
Het voelde redelijk echt aan die droom :s

Feels weird

Ex- partner van mijn zus heeft hun dochtertje meegenomen en wil ze niet meer teruggeven. De kerel is een alcolicus, reeds in het verleden veroordeeld voor inbraken met geweld en foltering, is al meerdere malen veroordeeld voor het veroorzaken van zware auto ongevallen, en toch doet de politie niks. Het begint bij mij te kriebelen. Mijn zus is kapot van verdriet.

Ex- partner van mijn zus heeft hun dochtertje meegenomen en wil ze niet meer teruggeven. De kerel is een alcolicus, reeds in het verleden veroordeeld voor inbraken met geweld en foltering, is al meerdere malen veroordeeld voor het veroorzaken van zware auto ongevallen, en toch doet de politie niks. Het begint bij mij te kriebelen. Mijn zus is kapot van verdriet.

Jij bent de buffste, neem hem dan te grazen. lol

water? magik je puisten uitknijpen als je gaat roiden? (srs)

HOOOODDYYY...!!!!:mad::mad::mad:

Jij bent de buffste, neem hem dan te grazen. lol

kerel is 5 cm groter dan mij en weegt 130 kilo. Wel een dikke vetbol dus geen spieren. Schrik heb ik niet van hem. Wel denk ik dat indien het ooit tot een handgemeen komt, ik heel hard uit mijn kast ga moeten komen en dan ga ik wellicht te ver gaan met alle gevolgen van dien.

kerel is 5 cm groter dan mij en weegt 130 kilo. Wel een dikke vetbol dus geen spieren. Schrik heb ik niet van hem. Wel denk ik dat indien het ooit tot een handgemeen komt, ik heel hard uit mijn kast ga moeten komen en dan ga ik wellicht te ver gaan met alle gevolgen van dien.

Je hebt je naam iniedergeval mee...

:trollface:

Terug
Naar boven