Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vannacht:(

In de kroeg komt een groep van 6 meiden binnen. 1 was echt wooowh, serieus zoiets heb ik nog nooit gezien hier in Zeeland. Mooie strakke rode broek. Echt oeff. En dan haad gezichtje. Blondhaar echt een 10/10 zonder dollen.

Maar goed ik had een flinke dosis G op. En knalde weer uit elkaar van de geilheid. Tot nu toe waren er alleen maar stelletjes en ouwe mensen binnen. Dus ik moest mijn geilheid maar los laten op mijn vrienden. Een beetje over mijn kont praten enzo

Maar nu brak het ideale moment voor mij aan. Eindelijk hier ik wachtte ik op. DE GROEPSFOTO. Dat perfecte meisje nam een foto van de rest van de groep. Ik dacht yes nu kan ik er op af. Ik zei he, zal ik de foto maken:) Dan kunnen jullie met z'n 6e erop .
Zei allemaal jaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaa.

Dus ik kreeg haar telefoon in mijn hand, ik weet niet wat het was. Er draaide in iedergeval android op. Ik zag niet helemaal scherp meer met mijn ogen helaas. Dus ik zei, lachennnnnnnn. En flits. t**fus foto leek nergens op.
Nou dit gebeurde nog 5x achter elkaar. En toen zei ik per ongeluk hard op. Wat een K....... telefoon is dit.

En toen heb ik het verziekt:(

[afbeelding niet meer beschikbaar]

"maat" heeft eens wat geld geleend, mr zit nu constant excuses te verzinnen en antwoord zelfs als niet meer op berichten wanneer ik het terug kan krijgen. Maar een ticket voor een of ander feestje kan hij dan wel betalen. Yes mad :mad::mad:

Lijkt me niet echt fijn om te hebben om het maar eens zachtjes uit te drukken..

Kan het ooit nog over gaan?

Auto ongeluk 5 aug. vorig jaar. Whiplash aan over gehouden en SI problemen.
Whiplash leek weg, SI was de afgelopen 2 dagen niet te houden van de pijn.. whiplash plek lijkt terug te komen. :(
Geen training totdat het weer rustig is..

Hele helder. Maar helaas.
Sterkte Nitwit!
Mijn moeder had 6jaar geleden ook een auto ongeluk, ook een whiplash aan overgehouden. Ze heeft er nog altijd last van. Een half jaar gelede is zelfs vastgesteld dat er een nekwervel was verschoven. Hoop dat het bij jou niet zo erg is! ;)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 20:27 ----------

Ik denk dat het afhangt van hoe erg het is.
Ik ben paar jaar geleden met mijn hoofd tegen een muur gevallen. Volgens de dokter had ik een lichte whiplash, na 2-3maand was de pijn over. Het is ondertussen al een paar jaar geleden en ik heb er nooit meer last van gehad.

Ziet er naar uit dat we niet uitgaan :( Zit hier forever alone bier te drinken in de hoop dat we toch nog wat gaan doen....

Vannacht:(

In de kroeg komt een groep van 6 meiden binnen. 1 was echt wooowh, serieus zoiets heb ik nog nooit gezien hier in Zeeland. Mooie strakke rode broek. Echt oeff. En dan haad gezichtje. Blondhaar echt een 10/10 zonder dollen.

Maar goed ik had een flinke dosis G op. En knalde weer uit elkaar van de geilheid. Tot nu toe waren er alleen maar stelletjes en ouwe mensen binnen. Dus ik moest mijn geilheid maar los laten op mijn vrienden. Een beetje over mijn kont praten enzo

Maar nu brak het ideale moment voor mij aan. Eindelijk hier ik wachtte ik op. DE GROEPSFOTO. Dat perfecte meisje nam een foto van de rest van de groep. Ik dacht yes nu kan ik er op af. Ik zei he, zal ik de foto maken:) Dan kunnen jullie met z'n 6e erop .
Zei allemaal jaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaa.

Dus ik kreeg haar telefoon in mijn hand, ik weet niet wat het was. Er draaide in iedergeval android op. Ik zag niet helemaal scherp meer met mijn ogen helaas. Dus ik zei, lachennnnnnnn. En flits. t**fus foto leek nergens op.
Nou dit gebeurde nog 5x achter elkaar. En toen zei ik per ongeluk hard op. Wat een K....... telefoon is dit.

En toen heb ik het verziekt:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er naar uit dat we niet uitgaan :( Zit hier forever alone bier te drinken in de hoop dat we toch nog wat gaan doen....

Hier weer precies hetzelfde alleen dan zonder het bier, weet niet wat dat de laatste tijd is... Niemand die zin heeft.

Hier weer precies hetzelfde alleen dan zonder het bier, weet niet wat dat de laatste tijd is... Niemand die zin heeft.
Ben inmiddels maar gestopt met drinken. Kans is toch klein dat we wat gaan doen en dan is het zonde van de slechte kcal's. Als zo blijkt dat we toch nog wat gaan doen pak ik het sterke spul er maar even snel bij:o

Brrrrrrrrrrrrrrrrrak en maar 2 uurtjes geslapen

Ik hoop het wel. Er houdt iets aan in mijn onderrug/SI. Het wordt getriggerd door iedere buk/buig/draai beweging. Soms ook door niets.
Binnenkort richting UVA Edegem..hopen dat ze daar wat vinden. Een goede bekende van mij gaat er ook naar kijken. We zullen zien. Ik ben op een punt dat ik nog maar 1 ding wil: en dat is van de pijn af.

Sterkte Nitwit!
Mijn moeder had 6jaar geleden ook een auto ongeluk, ook een whiplash aan overgehouden. Ze heeft er nog altijd last van. Een half jaar gelede is zelfs vastgesteld dat er een nekwervel was verschoven. Hoop dat het bij jou niet zo erg is! ;)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 20:27 ----------

Ik denk dat het afhangt van hoe erg het is.
Ik ben paar jaar geleden met mijn hoofd tegen een muur gevallen. Volgens de dokter had ik een lichte whiplash, na 2-3maand was de pijn over. Het is ondertussen al een paar jaar geleden en ik heb er nooit meer last van gehad.

De bovenrug was over na idd een maand of 4 maar begint nu weer mee te doen, omdat mijn onderrug iets zo danig fout zit dat alles weer mee gaat 'feesten'.
Het frustrerende naast het feit dat je pijn hebt, is dat je continue met advocaten bezig bent om te blijven bewijzen dat je deze pijnen toch ECHT WEL hebt van het auto ongeluk. De tegenpartij blijft roepen dat de klap te minimaal was. Lekker gemakkelijk.. Eikels.

Dat slechte gevoel als ik zie dat Mijn portemonnee leeg is

Herkenbaar, ik heb geen bijbaantje meer en te weinig geld om eten te kopen :fuu:

dat ik nog steeds twijfel om te gaan roide of niet:(

neus dicht, traanogen, koortsachtig, ... '-.-

Terug
Naar boven