- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Vannacht
In de kroeg komt een groep van 6 meiden binnen. 1 was echt wooowh, serieus zoiets heb ik nog nooit gezien hier in Zeeland. Mooie strakke rode broek. Echt oeff. En dan haad gezichtje. Blondhaar echt een 10/10 zonder dollen.
Maar goed ik had een flinke dosis G op. En knalde weer uit elkaar van de geilheid. Tot nu toe waren er alleen maar stelletjes en ouwe mensen binnen. Dus ik moest mijn geilheid maar los laten op mijn vrienden. Een beetje over mijn kont praten enzo
Maar nu brak het ideale moment voor mij aan. Eindelijk hier ik wachtte ik op. DE GROEPSFOTO. Dat perfecte meisje nam een foto van de rest van de groep. Ik dacht yes nu kan ik er op af. Ik zei he, zal ik de foto makenDan kunnen jullie met z'n 6e erop .
Zei allemaal jaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaa.
Dus ik kreeg haar telefoon in mijn hand, ik weet niet wat het was. Er draaide in iedergeval android op. Ik zag niet helemaal scherp meer met mijn ogen helaas. Dus ik zei, lachennnnnnnn. En flits. t**fus foto leek nergens op.
Nou dit gebeurde nog 5x achter elkaar. En toen zei ik per ongeluk hard op. Wat een K....... telefoon is dit.
En toen heb ik het verziekt![]()
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dan kunnen jullie met z'n 6e erop .