Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is de naam van mijn dochtertje. Kan je mss ook ernstig antwoorden? Wat raad geven of zo?
Dat is de naam van mijn dochtertje. Kan je mss ook ernstig antwoorden? Wat raad geven of zo?

Ex- partner van mijn zus heeft hun dochtertje meegenomen en wil ze niet meer teruggeven. De kerel is een alcolicus, reeds in het verleden veroordeeld voor inbraken met geweld en foltering, is al meerdere malen veroordeeld voor het veroorzaken van zware auto ongevallen, en toch doet de politie niks. Het begint bij mij te kriebelen. Mijn zus is kapot van verdriet.

Werkt skinnie :ee: leugenaar jij krijgt zakgeld!ik zou hem uitschelden voor dikz*k
OT dat k*twerk dat ik doe.. 95% van de dag verveel ik me![]()
)Arme fish

Hoe doe je dat dan

Viessekom op de kookplaat zetten en wachten tot het water gaat koken...

Viessekom op de kookplaat zetten en wachten tot het water gaat koken...![]()
dacht al zoiets hahahaha arme goudvis 
feedback en ik zouden eerst samen gaan wonen, maar nu ik er van op de hoogte ben dat zij goudvissen laat creperen hoeft het van mij niet meer.
feedback en ik zouden eerst samen gaan wonen, maar nu ik er van op de hoogte ben dat zij goudvissen laat creperen hoeft het van mij niet meer.
kerel is 5 cm groter dan mij en weegt 130 kilo. Wel een dikke vetbol dus geen spieren. Schrik heb ik niet van hem. Wel denk ik dat indien het ooit tot een handgemeen komt, ik heel hard uit mijn kast ga moeten komen en dan ga ik wellicht te ver gaan met alle gevolgen van dien.

Denk dat ze mij beta vond omdat ik het MAX 1 sec volhield om terug te kijken
wat ben ik toch een faalhaas, mooi meisje bleef me maar aankijken in de sportschool, voelde me vandaag k*t dus ik keek ongeveer 1 seconde terug... en toen gelijk met me hoofd naar de grond kijken.. dit was 3x achter elkaar gebeurt(er was toch een 3x rule bij meisjes?) ze zocht steeds oogcontact, maar had haar niet aangesproken omdat ik het lef niet had voeldeDenk dat ze mij beta vond omdat ik het MAX 1 sec volhield om terug te kijken
![]()
Je voelde je ziek en je zat toch in de sportschool... als je met de gewichten kunt spelen, kun je vast wel ook een meisje aanspreken.wat ben ik toch een faalhaas, mooi meisje bleef me maar aankijken in de sportschool, voelde me vandaag k*t dus ik keek ongeveer 1 seconde terug... en toen gelijk met me hoofd naar de grond kijken.. dit was 3x achter elkaar gebeurt(er was toch een 3x rule bij meisjes?) ze zocht steeds oogcontact, maar had haar niet aangesproken omdat ik me ziek voeldeDenk dat ze mij beta vond omdat ik het MAX 1 sec volhield om terug te kijken
![]()