XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Voel godver weer een verkoudheid opkomen..

Drukke dag vandaag, ws. niet eens tijd om te trainen.:(

Ex- partner van mijn zus heeft hun dochtertje meegenomen en wil ze niet meer teruggeven. De kerel is een alcolicus, reeds in het verleden veroordeeld voor inbraken met geweld en foltering, is al meerdere malen veroordeeld voor het veroorzaken van zware auto ongevallen, en toch doet de politie niks. Het begint bij mij te kriebelen. Mijn zus is kapot van verdriet.

Sounds like a job for

123a53b.jpg

Dat is de naam van mijn dochtertje. Kan je mss ook ernstig antwoorden? Wat raad geven of zo?

Enige optie is als je het tot geweld wil laten escaleren, dan moet je het in een keer goed doen en zorgen dat hij een trauma krijgt zodat je represaille kan voorkomen.

Everything is fair in love & war.

Potje Wordfeud verloren van m'n ma terwijl ik eigenlijk het hele potje (ver) voor heb gestaan:(

M'n vis was aangebrand, te druk met DBB. :(

Hahahahha!

Er zaten superveel eiwitjes in dat kleine beestje, kon het niet laten.. Jummy!

Hehe nee ik had wittevis en klein laagje honing opgedaan, toen in pan en ff niet opgelet waardoor het door de honing dus ging aanbranden!

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 15:41 ----------

feedback en ik zouden eerst samen gaan wonen, maar nu ik er van op de hoogte ben dat zij goudvissen laat creperen hoeft het van mij niet meer.

Jouw goudvisje zou ik niet durven aanraken hoor :$

kerel is 5 cm groter dan mij en weegt 130 kilo. Wel een dikke vetbol dus geen spieren. Schrik heb ik niet van hem. Wel denk ik dat indien het ooit tot een handgemeen komt, ik heel hard uit mijn kast ga moeten komen en dan ga ik wellicht te ver gaan met alle gevolgen van dien.

Je zusje ging met een vetbol van 130 kilo :bang:

wat ben ik toch een faalhaas, mooi meisje bleef me maar aankijken in de sportschool, voelde me vandaag k*t dus ik keek ongeveer 1 seconde terug... en toen gelijk met me hoofd naar de grond kijken.. dit was 3x achter elkaar gebeurt(er was toch een 3x rule bij meisjes?) ze zocht steeds oogcontact, maar had haar niet aangesproken omdat ik me ziek voelde:rolleyes: Denk dat ze mij beta vond omdat ik het MAX 1 sec volhield om terug te kijken:rolleyes:

Laatst bewerkt:
wat ben ik toch een faalhaas, mooi meisje bleef me maar aankijken in de sportschool, voelde me vandaag k*t dus ik keek ongeveer 1 seconde terug... en toen gelijk met me hoofd naar de grond kijken.. dit was 3x achter elkaar gebeurt(er was toch een 3x rule bij meisjes?) ze zocht steeds oogcontact, maar had haar niet aangesproken omdat ik het lef niet had voelde:rolleyes: Denk dat ze mij beta vond omdat ik het MAX 1 sec volhield om terug te kijken:rolleyes:

Volgende keer beter bro

wat ben ik toch een faalhaas, mooi meisje bleef me maar aankijken in de sportschool, voelde me vandaag k*t dus ik keek ongeveer 1 seconde terug... en toen gelijk met me hoofd naar de grond kijken.. dit was 3x achter elkaar gebeurt(er was toch een 3x rule bij meisjes?) ze zocht steeds oogcontact, maar had haar niet aangesproken omdat ik me ziek voelde:rolleyes: Denk dat ze mij beta vond omdat ik het MAX 1 sec volhield om terug te kijken:rolleyes:
Je voelde je ziek en je zat toch in de sportschool... als je met de gewichten kunt spelen, kun je vast wel ook een meisje aanspreken.

Terug
Naar boven