MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

teruggetrokken worden van een oefening omdat er te weinig werk is... fokked op loop er een hoop centen mee mis

school

vandaag bij chirurg geweest voor controle fistel, hele zooi is nog niet genezen. als het over 4 weken nog niet dicht is moeten ze een grotere operatie doen, en bij de kleine operatie lag ik al 6 weken sporten uit de running..

godvertyfusjantje

vandaag bij chirurg geweest voor controle fistel, hele zooi is nog niet genezen. als het over 4 weken nog niet dicht is moeten ze een grotere operatie doen, en bij de kleine operatie lag ik al 6 weken sporten uit de running..

godvertyfusjantje

**** dat brah...:(
Sterkte!!

kheb er helemaal geen last van, dat is het k*tte, iets chirurgisch laten doen aan iets waar je niks van voelt... dubbel gevoel geeft dat

Op langere termijn zal je er misschien wel last van gaan krijgen, beter preventief maatregelen nemen toch?
Maar snap dat dubbele gevoel wel idd.

kheb er helemaal geen last van, dat is het k*tte, iets chirurgisch laten doen aan iets waar je niks van voelt... dubbel gevoel geeft dat

Ah dats wel balen ja! maar idd wat marcel zegt beter nu doen nu je nog snel geneest dan later wann je oud bent :P

komt goed

Ik ging naar m'n boksles met in mijn tas maar 1 sportschoen.

Yo thanks nu je het zegt denk ik ook dat het alleen mij zal storen :P maar als ik door ga dan word het hoog waarschijlek alleen maar donkerder dus opvallender :(
Baal wel dat ik mn mela kuur niet af kan maken, ga ff paar dagen wachten tot hopenlijk deze vervagen en dan voorzichtig opnieuw beginnen en lager doseren.

Ik zou gewoon doorgaan. Mijn ervaring is dat de moedervlekken ook bij lagere dosis donkerder worden en je huid minder snel verkleurd. Als je huid ook donkerder word heb je er sowieso op t zicht minder last van

Eidenlijk m'n schoenen binnen, zijn ze te klein... :(

:fuu: kwark is op, weet iemand nog een goede vervanging?

Melk/yoghurt, en veel ook.

Ik pak wel choco whey met water :D
zit in de cut :(

Terug
Naar boven