- Waardering
- 12.551
Hij beweert dat z'n onderlichaam arabisch is...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vandaag bij chirurg geweest voor controle fistel, hele zooi is nog niet genezen. als het over 4 weken nog niet dicht is moeten ze een grotere operatie doen, en bij de kleine operatie lag ik al 6 weken sporten uit de running..
godvertyfusjantje

kheb er helemaal geen last van, dat is het k*tte, iets chirurgisch laten doen aan iets waar je niks van voelt... dubbel gevoel geeft dat
kheb er helemaal geen last van, dat is het k*tte, iets chirurgisch laten doen aan iets waar je niks van voelt... dubbel gevoel geeft dat

Yo thanks nu je het zegt denk ik ook dat het alleen mij zal storenmaar als ik door ga dan word het hoog waarschijlek alleen maar donkerder dus opvallender
![]()
Baal wel dat ik mn mela kuur niet af kan maken, ga ff paar dagen wachten tot hopenlijk deze vervagen en dan voorzichtig opnieuw beginnen en lager doseren.

wat doe jij dan bij afwezigheid aan kwark chef werkplaats