Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ben nu al 5 mins op zoek naar het grote wat maakte mijn dag goed topic op me Iphone en krijg er gewoon een naar buikgevoel van...

die van mij vorige week ook, kom je daar...ja meneer dat valt niet onder de garantie. Ik vroeg zo, wat valt dan wel onder de garantie..wist die mongol niet eens. Ik werd me even mad

oh dat van mij viel wel onder garantie, dat moest er nog is bijkomen haha

barf door melanotan worden moedervlekjes op plekken zigtbaar waar ik ze echt niet wil hebben :( dus ff stoppen en zon vermijden juist met dit lekkere weer.

barf door melanotan worden moedervlekjes op plekken zigtbaar waar ik ze echt niet wil hebben :( dus ff stoppen en zon vermijden juist met dit lekkere weer.
Moest jij ook 120€ betalen voor een kit van 30ml op melanotan.be?

Joepie, ik moet naar havo!
:treuren:

Wil Adidas gewichthef schoenen kopen, maar het lukt mij niet om mijn maat te achterhalen. Heb geen winkel kunnen vinden die Adidas groter dan maat 47 heeft. Weet alleen nog maar dat die te klein is. Wordt een beetje link met online bestellen. Word er schijtziek van!!! :army::fire::mad::splat::headbang::shoot:

Still mad! :mad:

met teennagels knippen iets verkeerd gegaan... nu is me grote teen een stuk "ontstoken" :S:(

Ben half ginger half arabier, dus sproeten en moedervlekken waren niet zichtbaar of bijna niet tot nu dus :( na 6 dagen van mela gebruik begin ik nu een clustervorming van bruine vlekjes (of hele lichte moedervlekken) rond mn mondhoek te zien :( wat me heel erg stoort want als deze nog donkerder worden is het een heel lelijk gezicht

Ben half ginger half arabier, dus sproeten en moedervlekken waren niet zichtbaar of bijna niet tot nu dus :( na 6 dagen van mela gebruik begin ik nu een clustervorming van bruine vlekjes (of hele lichte moedervlekken) rond mn mondhoek te zien :( wat me heel erg stoort want als deze nog donkerder worden is het een heel lelijk gezicht

Ok, da's wel ****ed.
Grote kans dat het anderen niet zo opvalt als jou zelf btw.

• Like
Waarderingen: Anu
Ok, da's wel ****ed.
Grote kans dat het anderen niet zo opvalt als jou zelf btw.

Yo thanks nu je het zegt denk ik ook dat het alleen mij zal storen :P maar als ik door ga dan word het hoog waarschijlek alleen maar donkerder dus opvallender :(
Baal wel dat ik mn mela kuur niet af kan maken, ga ff paar dagen wachten tot hopenlijk deze vervagen en dan voorzichtig opnieuw beginnen en lager doseren.

:eek:

Terug
Naar boven