- Waardering
- 563
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die van mij vorige week ook, kom je daar...ja meneer dat valt niet onder de garantie. Ik vroeg zo, wat valt dan wel onder de garantie..wist die mongol niet eens. Ik werd me even mad
Moest jij ook 120€ betalen voor een kit van 30ml op melanotan.be?barf door melanotan worden moedervlekjes op plekken zigtbaar waar ik ze echt niet wil hebbendus ff stoppen en zon vermijden juist met dit lekkere weer.
barf door melanotan worden moedervlekjes op plekken zigtbaar waar ik ze echt niet wil hebbendus ff stoppen en zon vermijden juist met dit lekkere weer.

wil gwn nie met een b**kes vol met moedervlekken rondlopen, heb er altijd al een aardig aantal gehad over me lichaam maar wil niet me gezicht volhahahaha ik ben ijdel maar niet verwijftwil gwn nie met een b**kes vol met moedervlekken rondlopen, heb er altijd al een aardig aantal gehad over me lichaam maar wil niet me gezicht vol

Wil Adidas gewichthef schoenen kopen, maar het lukt mij niet om mijn maat te achterhalen. Heb geen winkel kunnen vinden die Adidas groter dan maat 47 heeft. Weet alleen nog maar dat die te klein is. Wordt een beetje link met online bestellen. Word er schijtziek van!!!:shoot:

na 6 dagen van mela gebruik begin ik nu een clustervorming van bruine vlekjes (of hele lichte moedervlekken) rond mn mondhoek te zien
wat me heel erg stoort want als deze nog donkerder worden is het een heel lelijk gezichtBen half ginger half arabier, dus sproeten en moedervlekken waren niet zichtbaar of bijna niet tot nu dusna 6 dagen van mela gebruik begin ik nu een clustervorming van bruine vlekjes (of hele lichte moedervlekken) rond mn mondhoek te zien
wat me heel erg stoort want als deze nog donkerder worden is het een heel lelijk gezicht
Ok, da's wel ****ed.
Grote kans dat het anderen niet zo opvalt als jou zelf btw.
maar als ik door ga dan word het hoog waarschijlek alleen maar donkerder dus opvallender
Ben half ginger half arabier, dus sproeten en moedervlekken waren niet zichtbaar of bijna niet tot nu dusna 6 dagen van mela gebruik begin ik nu een clustervorming van bruine vlekjes (of hele lichte moedervlekken) rond mn mondhoek te zien
wat me heel erg stoort want als deze nog donkerder worden is het een heel lelijk gezicht

hehe je zou het ook niet aan me zien omdat bruine gen overheerst (Bruine ogen haar ect) maar kan dus wel bv heel wit maar ook heel bruin worden en blijkbaar heb ik heel veel onderliggende sproeten en moedervlekken![]()