Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gvd, heel die k*tschool heeft uitval behalve onze klas. YESMAD :MAD:

Ik wil ook kuren voor de zomer, 1 gram test, 500ml primo met hgh en insuline :D

Wallonië is toch een autonome regio in Roeminië?

Wallonië is gewoon het niet werkende deel van België.

21l8rp3.png

ik snap er niks van, toekomende tijd en verleden tijd in hetzelfde verhaal

Ik zie waar je verward bent maar zo moeilijk te verstaan lijkt het me niet. Ben te lui om het nog eens uit te leggen :p

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 21:30 ----------

Het gaat laatst goed met trainen :) Had even een dipje, slecht eten/weinig trainen maar buiten hier en daar een cheatmeal gaat alles nu weer perfect.

Wallonië is gewoon het niet werkende deel van België.

21l8rp3.png

Ik zie waar je verward bent maar zo moeilijk te verstaan lijkt het me niet. Ben te lui om het nog eens uit te leggen :p

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 21:30 ----------

Het gaat laatst goed met trainen :) Had even een dipje, slecht eten/weinig trainen maar buiten hier en daar een cheatmeal gaat alles nu weer perfect.
ik snap het ook wel maar wil ff grammar nazi spelen

Doe via klacht.nl, krijg je heeeeeeeeeel andere service. true story

ik ga morgen even heen, kan het contract niet vinden maar weet nog dat hij een copie had gemaakt, hij kan gewoon zorgen dat heeel snel klaar is en anders wil ik een regeling mbt abbo kosten

Damn dan begin ik maar rap die ben & jerrys op te eten :p

OT: Ik ga woensdag op uitwisseling naar een ver land (wallonië, never heard of) en ik logeerde bij een lekkere chick. Nu blijkt plots dat ze geen jongens mag logeren van haar moeder en nu ben ik verplicht bij een dik wijf te logeren. Heb er echt geen zin.

:roflol: sucks brah
Wordt leuk chillen bij dikke franstalige chick.

probeer de lekkere uit te nodigen voor pyjama feestje

Wil je jouw @student.uva.nl e-mailadres behouden?
Ga dan naar http://id.uva.nl/gogoogle. Activeer je Google Apps account. Doe je dit voor 18 april, dan zal de UvA je huidige mail overzetten naar UvA Google Apps.

Zo niet heb je na 18 april een maand de tijd om je emailtjes over te zetten, want op 18 mei wordt ie dan verwijderd ??? Beetje raar dit, ben je gewoon je UvA mail kwijt als je niet in zee wilt met Google.

Leren met dit weer:mad:

Terug
Naar boven