AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

4 uurtjes geslapen, kon echt niet in slaap komen. NIet eens een pwo genomen alleen wat energydrank in de middag..ik snap er geen reet van:rolleyes:

zo tentamen:(

4 uurtjes geslapen, kon echt niet in slaap komen. NIet eens een pwo genomen alleen wat energydrank in de middag..ik snap er geen reet van:rolleyes:

zo tentamen:(

Ik kon ook al niet in slaap komen,waardeloos. :(
Moet nu naar fitness maar ben moe en geen zin, pff.:rolleyes:

Ik heb leuk meisje leren kennen maar ze heeft een vriend, een ongelofelijke sukkel die bij mij op school zat. Ben bang dat als ik wat probeer ze meteen klaar met me is:fa::fuu:

Ik heb leuk meisje leren kennen maar ze heeft een vriend, een ongelofelijke sukkel die bij mij op school zat. Ben bang dat als ik wat probeer ze meteen klaar met me is:fa::fuu:

Nooit geschoten is altijd mis,

inb4friendzone.

wat mijn dag echt verpest is die babyboomers van NU. het is een ****ing hype geworden elke vrouw van 14-40 wilt nu allemaal heel graag een kind hebben, en het ergste is dan nog dat ze foto's van hun mislukte kindjes op FB zetten en dan al die mensen die doen alsof het de mooiste baby ooit is. GVD niet iedereen is mooi dus ook niet elke baby, snap niet dat mensen echt denken dat ze een mooi kind hebben.. hebben ze zelf geen spiegels ofso ? ze zijn zelf vaak oerlelijk.
wahaha ik rage gewoon omdat nu 3 vrienden van me vader zijn :( en ik niet eens een vriendin heb.

inb4friendzone.

wat mijn dag echt verpest is die babyboomers van NU. het is een ****ing hype geworden elke vrouw van 14-40 wilt nu allemaal heel graag een kind hebben, en het ergste is dan nog dat ze foto's van hun mislukte kindjes op FB zetten en dan al die mensen die doen alsof het de mooiste baby ooit is. GVD niet iedereen is mooi dus ook niet elke baby, snap niet dat mensen echt denken dat ze een mooi kind hebben.. hebben ze zelf geen spiegels ofso ? ze zijn zelf vaak oerlelijk.
wahaha ik rage gewoon omdat nu 3 vrienden van me vader zijn :( en ik niet eens een vriendin heb.

Klinkt ****ed up brah!

Ik ga der ook mee uit vragen, heb geen zin in friendzoned te worden.. dan maar niks.

****ing ignorant trainingspartner die niet meer mee wilt cutten omdat:
broo , ik heb goed nagedacht over wat je net zei en heb op dbb gekeken.
het lijdt tot verlies van spiermassa en kracht plus dit doen bb voor wedstrijden alleen

kijk man ,ik wil anders gaan trainen ik ga gewoon 4 of 5 keer in n week en dan met setjes van 12 reps en op het einde van elke training cardio
maaaar
ik ga wel anders eten
niet alles erin proppen
maar ook niet dit
maar ik snap jou wel jiij wil ook echt BIG worden dan zou ik dit ook doen als ik jou was
heb ook nog 3/4 maanden dus komt goed broo, succes met je cutting ! xx
Kan me om zulk onwetend gedrag zo ****ING pissig maken.

Bij mij word het ook nodig over een maand of 3/4. Stel ik heb dan een vp van 18%, hoelang gaat het duren die een procent of 5/6 terug te brengen?

Winkelen met m'n vrouwtje, nu ruzie omdat ik echt gek werd van dat oneindige heen en weer geloop.. vooral als je dan al op een papiertje hebt staan wat je allemaal nodig hebt. /bash_head_against_wallx5

inb4friendzone.

hahhaha, dat klopt:rolleyes:.. Ook op tv/facebook: oh wat een mooi kindje. Terwijl het gewoon een klein lelijk scharminkeltje is :o

inb4friendzone.

Idd, gros van de baby's is gruwelijk lelijk.

Ik heb er geen verstand van... maar wat zijn voor- en nadelen van een laag t.o.v. hoog tekort? Ik dacht dat je precies op je onderhoud moest zitten en daarbij flink wat hardlopen per week.

Groter kcal te kort schaalt het vetverlies niet positief lineair mee (soort van negatief exponentieel waarschijnlijk?), en je verbrandt meer spier.

Haha, GetXXL zei spieren verbranden haha

Maargoed als je langer cut is het punt dat je weer spieren gaat opbouwen ook verder weg :rolleyes:

Terug
Naar boven