MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Al de 3e keer dat een chick tegen me zegt dat ik op ronnie van jersey shore lijk..:o:mad:

Ik geil op snooki :trollface:

Bulken gaat veel te goed (doe dat trouwens ook het hele jaar door), borst steekt nog wel verder uit dan mijn buik maar het scheelt niet veel meer. 124kg, dikke pad.

Ik heb alleen S02xE01 gezien :p Weetikveel, vond haar wel geil kan goed dat ze een domme sl*t is.

Bulken gaat veel te goed (doe dat trouwens ook het hele jaar door), borst steekt nog wel verder uit dan mijn buik maar het scheelt niet veel meer. 124kg, dikke pad.

124kg? interesse in een Inzer TRX suit maat 38 die voor dat gewicht ongeveer is? :D 30 euries :D

Dat m'n maffe ex me al 3 nachten achtermekaar wakker loopt te bellen.:mad:

Terwijl ze op facebook zet dat ze met d'r nieuwe vriend in de kroeg zit.:roflol:

me mirrin dem biceps

Laatst bewerkt:
meehhh laatste tijd zoveel geluk kben echt bang dat karma binnekort de hoek omduikt enja when it rains it poors :(

heb meestal voor elke beetje geluk 2x zoveel ongeluk.. en heb laatste paar weken alleen maar geluk gehad.. oh gosh

Dat mens is echt niet helemaal lekker he??

Ik negeer haar gewoon, in de hoop dat ze het opgeeft.

wazm.jpg

Is bij jullie ook de menu bar verdoet?

en het ergste is dan nog dat ze foto's van hun mislukte kindjes op FB zetten en dan al die mensen die doen alsof het de mooiste baby ooit is. GVD niet iedereen is mooi dus ook niet elke baby, snap niet dat mensen echt denken dat ze een mooi kind hebben.. hebben ze zelf geen spiegels ofso ? ze zijn zelf vaak oerlelijk.

:bow2:

verveel me,

iemand nog een leuke film tip oid ?

Terug
Naar boven