MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik heb er geen verstand van... maar wat zijn voor- en nadelen van een laag t.o.v. hoog tekort? Ik dacht dat je precies op je onderhoud moest zitten en daarbij flink wat hardlopen per week.
Er zijn meerdere manieren.
Laag tekort = meer activiteit om een groter deficit te creëren, duurt langer mits er gruwelijk veel activiteit is.
Hoog tekort = minder activiteit nodig, duurt over het algemeen korter en minder lang vol te houden (ook door hormonale veranderingen).

Grof geschetst dan.

Lotka-volterra vergelijking opstellen met spiermassa, vetmassa en kcal inname :fa:

Klinkt geeneens extreem retarded nu ik er langer dan 1 seconde over nadenk.

Laatst bewerkt:
En hoeveel spier ga je ongeveer verliezen? Heb daar namelijk niet echt veel zin in.. en duurt het ook weer lang voor je weer op je oude punt bent beland (alleen dan stuk gespierder)?

Even m'n glazen bol en tarotkaarten zoeken, brb.

Come on man. Je snapt de strekking toch?

En hoeveel spier ga je ongeveer verliezen? Heb daar namelijk niet echt veel zin in.. en duurt het ook weer lang voor je weer op je oude punt bent beland (alleen dan stuk gespierder)?
Teveel factoren spelen een rol. Genetics, ekv, deficit, etc. Kan in ieder geval wel zeggen dat spierverlies flink overrated is. Hetgeen wat je kwijt bent zit er ook zo weer op.
Even m'n glazen bol en tarotkaarten zoeken, brb.
:roflol:

Tja hier kan ik toch ook niets mee? Er zijn toch "richtlijnen" lijkt mij. En wat voor tekort is gebruikelijk? En valt de gemiddelde dbb'er veel af of hoe zit dat, heb er namelijk geen verstand van.

Tja hier kan ik toch ook niets mee? Er zijn toch "richtlijnen" lijkt mij. En wat voor tekort is gebruikelijk? En valt de gemiddelde dbb'er veel af of hoe zit dat, heb er namelijk geen verstand van.

Je gaat heel wat kgs spier verliezen. Ik ga er namelijk vanuit dat je van 20% naar 4% moet en dit gaat doen met 1x krachttrainen in de week en 7x cardio.

Je gaat heel wat kgs spier verliezen. Ik ga er namelijk vanuit dat je van 20% naar 4% moet en dit gaat doen met 1x krachttrainen in de week en 7x cardio.
Je snapt dat die vraag onmogelijk ook maar 'n beetje accuraat is te beantwoorden in jouw geval?

Edit:
Heb m'n glazen bol laten vallen, wordt niks. Die tarotkaarten vertrouw ik namelijk voor geen meter.

Haha wat een humor heb je toch!

Waar staat in de sticky dan wat jouw verandering van spiermassa zal zijn na de cut t.o.v. voor?

Sowieso weet ik meer dan stickies, problem?

Als je even de moeite neemt om te lezen.

Je behoud je spierweefsel! Spierverlies is hier vrijwel nihil.

edit: laat maar, heb hier geen zin in.

Panzer anders probeer je het gewoon en doe je lekker eigen ervaring op? Het valt niet te zeggen.

Als je even de moeite neemt om te lezen.

Je behoud je spierweefsel! Spierverlies is hier vrijwel nihil.

edit: laat maar, heb hier geen zin in.

Wat dom dat die bodybuilders in de AAS sectie vaak low-dose AAS laten meelopen om spierverlies tegen te gaan, hebben waarschijnlijk de stickies niet gelezen!

Terug
Naar boven