- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You are welcome. (ik zou mij niet te veel karma geven, aangezien wij nagenoeg evenveel karmaatjes hebben)
k*the,Kom ik braaf om 13:30 op school, blijkt dat ik pas ok 14:30 wat heb. **** my life
Nog altijd last van mijn schouder van het dippen op vrijdag
Weet iemand misschien wat het kan zijn?? De pijn zit tussen mijn lateral delt en triceps. Het is denk ik een pees of gewricht oid en geen spier. En voel de pijn als ik mijn arm naast mijn lichaam houdt en met mijn onderarm naar buiten draai
aye flinke belasting op schouders

Ik kan toch moeilijk alleen isolatie oef doen voor triceps?? Bij cgbp lukt het me niet om met men triceps te duwen ipv men borst
Ik kan toch moeilijk alleen isolatie oef doen voor triceps?? Bij cgbp lukt het me niet om met men triceps te duwen ipv men borst
Waarom lukt dat niet bij cgbp? Cable pushdown (zowel reversed als gewoon) skullchrushers, lying dumbbell extensions zijn ook prima massa oefeningen.

Ja man, van die rode waren dat destijds ... een potje ging er aardig hard door zo
Maarja, je kon het overal kopen, en het kostte niets

12.50 voor 20 van die dingen toch a 850mg.. vroegah toen ik nog het respectable gewicht van 64kg had slikte ik ze ook als tictacs bij het uitgaan.
Facebook gedelete omdat je tegenwoordig niet meer kan instellen dat niemand behalve jij op je "wall" kan posten, maar nu kan ik de fijne fotos van mn teamleidster niet meer bekijken![]()
maat 46 te klein?Hardloopschoenen zijn te kleinIemand die nog hardloopschoentjes maatje 46 zoekt?
![]()

Helaas wel.
bro... u got issues

Valt nog wel mee hoor, kan veeeel erger. M'n broer heeft met veel schoenen 2/3 maten groter..
Don't know. Krijg altijd een pomp in men borst ipv triceps als ik dit doe. Moet je eigenlijk met de barbell tot je borst gaan? Of tot je armen in een hoek van 90° is (ellebogen net naast je lichaam)?Waarom lukt dat niet bij cgbp? Cable pushdown (zowel reversed als gewoon) skullchrushers, lying dumbbell extensions zijn ook prima massa oefeningen.

Don't know. Krijg altijd een pomp in men borst ipv triceps als ik dit doe. Moet je eigenlijk met de barbell tot je borst gaan? Of tot je armen in een hoek van 90° is (ellebogen net naast je lichaam)?
OT: nu heb ik mijn schouder helemaal verdoet tijdens deadlift![]()
Heb vrijdag gedipt. Voelde vrijdag zelf niets. Zaterdag en zondag had ik een lichte irritatie, dacht dat het gewoon stijf was. Triceps was ook helemaal kapot. Maandag voelde ik niets, gisteren alleen bij duwbewegingen (db press, bench).als je met dippen pijn voelt doe je iets niet goed of heb je slappe pezen/spieren
pak je em op schouder breedte? Gewoon lager gewicht pakken en met je triceps drukken.... mind en muscle connection..