AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

net naar ziekenhuis voor foto's van me elleboog, op de terugweg fiets kapot dus mocht bijna een uur lopen naar huis. gelukkig haalde me zusje me op maar heb toch wel zeker 30min moeten lopen fuuu

s'Morgens de deur uitstappen en erachter komen dat je fiets nog aan de andere kant van de stad staat.

Ik haat dat.

net naar ziekenhuis voor foto's van me elleboog, op de terugweg fiets kapot dus mocht bijna een uur lopen naar huis. gelukkig haalde me zusje me op maar heb toch wel zeker 30min moeten lopen fuuu

je hebt geen docter nodig swa ik weet je probleem! elbow's zijn too pointy duhh!!

OT: Ik begin schijt ziek te worden van facebook/whatsapp ect.. telkens als ik eem meisje leer kennen waarmee ik het leuk heb (in het echt) dan vind ik wel een nieuwe manier om het te verpesten via chat.... fock dis ga echt binnekort terug naar oldskool en die bishjes gewoon postduiven sturen.

je hebt geen docter nodig swa ik weet je probleem! elbow's zijn too pointy duhh!!

OT: Ik begin schijt ziek te worden van facebook/whatsapp ect.. telkens als ik eem meisje leer kennen waarmee ik het leuk heb (in het echt) dan vind ik wel een nieuwe manier om het te verpesten via chat.... fock dis ga echt binnekort terug naar oldskool en die bishjes gewoon postduiven sturen.

hooeee-hoeeee-hoeeee duifmeneer

Net zo misselijk geworden tijdens benen trainen dat ik de training heb moeten staken. :( Had weleens eerder een beetje misselijk maar dat trok na 20 minuten rustig aan doen weer weg. Feels bad man.:(

K*t he die social media :p. Ik probeer af te kicken maar best moeilijk. En helemaal gaat uiteindelijk toch niet lukken.

op zoek naar een baantje, heb niet eens genoeg geld om eieren te kopen :fuu;

3400 calorieen is veel te weinig, zou het liefst rond de 4500 ofzo eten.

eca stack, voel me net een junkie fuaaa

Shit man ik moet zo nog trainen, maar ben echt zo moe als de pest.. Hopelijk doet een pwo wonderen...

Dat ik geen KT kon doen door me schouder

Terug
Naar boven