Zit het in de lucht ofzo? Is het 'maffe acties van exen'-tijd?Dat mijn debiele dronken stalkende ex voor de deur benedenstaat aan te bellen en te doen rond dit onchristelijke tijdstip!?! Tis weer dramatijd...![]()

Marcel en Feedb. ook al..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit het in de lucht ofzo? Is het 'maffe acties van exen'-tijd?Dat mijn debiele dronken stalkende ex voor de deur benedenstaat aan te bellen en te doen rond dit onchristelijke tijdstip!?! Tis weer dramatijd...![]()

Dat mijn debiele dronken stalkende ex voor de deur benedenstaat aan te bellen en te doen rond dit onchristelijke tijdstip!?! Tis weer dramatijd...![]()
Dat ik gisteren met één voorlopig rijbewijs ben vertrokken om 2 u snachts met broer & vriend van me & men vader achterna is gereden met zijn auto & ik trug moest draaien --'
Dat mijn debiele dronken stalkende ex voor de deur benedenstaat aan te bellen en te doen rond dit onchristelijke tijdstip!?! Tis weer dramatijd...![]()

Zit het in de lucht ofzo? Is het 'maffe acties van exen'-tijd?
Marcel en Feedb. ook al..

Brak,ben weer gecockblocked
dot keer door me ex....zit echt in de lucht al die gekke exen

Brak,ben weer gecockblocked
dot keer door me ex....zit echt in de lucht al die gekke exen

Die dingen hoef ik dan weer niet, maar pizza, patat of knakworsten ofzo.. omnomnom.Heb een hele rol met kaakjes op.. Die ronde koekjes met een chocolade laag ertussen.
Die dingen hoef ik dan weer niet, maar pizza, patat of knakworsten ofzo.. omnomnom.
lekker man 10 boterhammen met knakworsten en beetje tomatenketchupKnakworsten ook oplekker man 10 boterhammen met knakworsten en beetje tomatenketchup

Zou je ook eens moeten doen